Nice Feeling

Aku dah mls doh, gentle. Aku dah tnak amek kesah aa doh, sumpah lantak lh apa nk jadi pun jadi lah. Baik aku fokus kat trial yg nk dkt nie lgi bagusss ahh! Kesabaran dah smpi limit doh, dah tkleh tahan. Aku tk tahu nk buat apa dah, aku terhimpit dgn perasaan bersalah, bengang, marah , geram dan sebagainya. Stuck in the moment en lagu bieber tu? Kita tukar, stuck in the feeling haha -,,-

Dah tukar topik, aku cerita psal hari nie lagi bagus kot :) Pegy skolah mcm biasa. Smpi-2 jea doa dah start hahah. K belaja mcm biasa. Boring boring -/- Rehat yg berapa minit tu, pergi KAA jap. Cri Tehaa :O Susah betul nk pujuk dia bercerita , adehh -..- Tpi dpt tahu cerita jugak. Thanks Tehaaa ;D Aku sbr jea dgr :) Dah nk buat mcm mana lgi kan, semua aku jea salah. Haishh tape wehh, aku sbr jea lagiii :) Kalau dah tk bolehh, aku pecahh lh hahaha. Diam.

Sc hri nie belaja psal Star , Galaxies semua tuuuuu haha kan aku dh ckp tjuk nie kewwll and tk buat aku ngantok! Gempak tajuk nie aku sukaa <3 Lpas sc, sej -.- Tk smpt belaja dah kne pnggil nk inject. Haha one word ; GILA == Muka aku sblom inject tu cuak hbes. Kalau boleh semua org aku nk tny sakit ke tak. Haha ada ckp k ada ckp tk -.- Tyme nk tekan air tu haaa ALLAHUAKBAR, MASYAALLAH, tk dpt nk digambarkan mcm mana sakit tu. Sakit k sumpah sakit -.- Gentle lhh , effect aku rasa smpi badan. Waktu geo terus tk bermaya then zzzzz :D Best (Y) Aku tktau lah lpas suntik tu memg rasa ngantok k apa tpi tdi sumpah ngantok and penat badan.

Haihh. Balik tu trus balek rumah. Tido. 4.30 kelua. Dgn Wan sapa lgi kan -.- Aku mana klua dgn laki laen, dgn Wan je tahu tk Wan jea :') Pergi Taman Metropolitan Batu Muda. Lama wakk tk pergi sana ;) Org tk rmai lgsg. Blek 630 smpi rumah. Wan, thanks :') And sorry too. I akn maksudkan apa yg i ckp tdi, watlekk jea ;') You tk payah risau lh lpas nie. Tkkan ada yg bising dah, k :'))

#Aku kecewa doh sumpahh :'((

No comments:

Post a Comment