The Milky Way

Rabu, nothing special on this dayy meyh ;||

Pegy pegy skolah, nmpk sheira and mmbe-2 dia dpn klas. K dah hgak cri aku ah en spe lgi haha. K ckp leklok dgn dia sume, then dah setel (Y) K rasa mcm terlepas satu beban haha ;D Wktu pj Wan dtg klas :O Sbb nk tny psal bnde tu lh -.- Haha , risau ke wan? ;pp

Kbaii. Bm boring. Rehat, eh rehat aku pergi mana eh tdi? Haa haha pegy klas A, dgr cerita mimpi Elis , hm menakutkan sikit lh :| Then blabla cite-2 dgn farah , nida jap. Dh hbes rehat, sc. Ngantoknyaaa :O Tktau asl rasa ngantok gilaa weh. Padahal tjuk tgah best. Eh, sc hbes syllabus dah hri nie, Alhamdulillah :) Sc , math, ag, sej, geo dah hbes :O Lpas nie dlm klas ulangkaji f1,f2 je lah en. Trial dah dkt, OMG OMG :||

Dah hbes sc, otw nk blek klas, Amin pukul dkt tmpt inject. I'm effing hate you brahh ! FCK ! Sakit shiallll. Grrr -.- Aku buat sikit j kat kau, kau lebeh-2 ;'(( K lpas tu aku trus tkde mood sgt sbb tgn trus lenguh, sakit, pedih, ngilu. Lgi pedih dri tyme kne inject smlm. Fyi, tmpt kne inject tu lebam k ;(( Ksian sayaaa, hee. Tpi kira luck kot, ad kne inject smpi demam, pening, tk g skolah ;OO Tpi skrg sakit, aku asyek kne lipat tgn kt perut je. Eh paham? Haa kalau org accident k ape k patah tgn en, kan tgn dia kene lipat j. Tgn aku mcm tulah skrg -.- Dah mcm cacat hikhok bencinyaaa -.- Ag, pegi surau. Tadarus ! Hee lama tk tadarus ramai-2 <3 Baca dua page dgn babe , pastu bersembang -.- HAHAHA, standard kami lhh :D

Balek surau jln dgn Amin & Babe. Jpg jumpe mmbe-2 Wan tu , Ayiez & Bidung. Diorg bsing-2 ckp aku curangg hahah sakai lh jalan 3 curang bendanya -,-' 'Bgitau Wan! Aiyokk bagitau Wan', kahkah mcm budak siot. Dah jauh tu, jpg aku dgr org pngil name aku ;O Pusing, Ayiez pnggil. Whoaaa, dia tegur aku, kau jgn maen gilaaa ! Haha, dia tny aku puasa tk -.- Aku gelak jea pastu ckp puasa ah. #sbb aku ad update status 'makan jp kbye haha'. Peace :D

Waktu last, sivik. Aku menyanyi lagu raya dgn babe <3 Bapak lh, rasa tk sbr gilaa oh ;( Sumpah rasa semangat and sdeh skit. Hee, ada la sbb sdeh tu. Korg tkyah tau :') Mybe raya tahun nie tk penting , tk bermakna and raya yg pling tk best. Hmm ;'{ Apa haih emo bgai, kbyee nk offlinee.


Skrg dkt blog dia bnyk sgt nama kita. Heeeee iloveyoumoreandmore Syahirah Ahmad! <3

No comments:

Post a Comment