The Ugly Truth

Baby boo <3 Meh sini aku ckp cara elok ehh. Aku tk pernah rasa teringin nk tlis pasal kau dkt blog aku nie, gentle :) Aku tktau celah mana kau boleh terasa. Haish sbar sial baca ap yg kau tlis. Kau fake siaaa, sumpah. Ramai dah ckp mcm tu. Aku kesian dkt kau :'( Kau nie mcm tkde life. Kau ingat kau bgos sgt, kau salah ah -.- Aku tk pernah rasa nk tk puas hti dgn kau mcm dlu balek tpi kau menganjeng balik siapa suruh bodoh. Aku bengang nie bengang. Dah mencarut hbes aku tdi tpi aku backspace kau tahu :) Kita sama-2 nk Pmr so pelishhh, jgn nk cri pasal -.- Aku bru nk hidup aman tkda musuh tpi kauu erghh ! F !! Kalau tk puas hati lagi siniiiii der, kita setel one by one okayy -.- Muahhh sikit :*

Khamis :)

Nie cerita smlm. Waktu kedua, kelas 3kaa, 3krk, 3a , 3b & 3c kena pergi library :O Ada teknik menjwab bm pulak. Hell yeah, skip ag, wehoo <3 That seminar was kinda bored, but yeahh happening sbb Sam and the gang buat lawak bodoh. Haha seminar tu hbes dlm pukul 1030. Waktu Bi, teacher tk msuk lg. Ckgu Roslina the counselling teacher msuk relief, haha yeahh I like her (Y) I love her style , err i mean cara dia ckp nk trik kiteorg semua masuk bilik kaunseling hha ;D

Tyme bm, Wan , Ayiez & Baby dtg membuat kecoh di pintu belakang kelas 3 cendekiawan #ayat -.- Haha tk menjadi lh kerja aku buat bm. Babe ; Eee comelnyaa dia tuu ! Lesung pipit dia, erghh ! K babe, kau nie jarang nk minat mana-2 mamat , mcm mana kau boleh terminat si Baby tu nie? Hahahah tpi memg pun comel dia tu, putih lagi. Tpi aku tk terpikat pun kahkah , setia weh setia ;p Okay balek tu lepak dgn Superman <3 1230-230. Hee lama tk lepak mcm nie kot :O Sumpah happy gila hri nie hee, Iloveyouuukepengggg ;D

Jumaat :)

Hri nie saya biru ;D Ahaa tk percaya? Bju biru, sepit rmbut biru, stokin biru , apa lgi eh? Pen biru dah wjib haha k sengal -.- Balik, lepak dgn Cha & Farah dkt stage dewan Pibg tu. Untunglah sejuk, sayangg kau pentas baru <3 Hha, ingat nk lepak kjap j, nk cerita something dkt Cha. Jpg meleret-2 == Balek pkol 2 lbeh gitu. Yeahh bgus Dinie bgus Aimi (!) Kau memg cerita Melayu so tahniah lerrrr -.- Iteww puass lepak dgn Chot tdi, hee lepas rindu gitu kbyee <3

No comments:

Post a Comment