Take Over

Heyyo bloggers! How are ya? Fine ? Okayy good then :D #soundslikei'minhappymoodright?

Kay kay nie mau cerita psal smlm iaitu SABTU bersamaan 6 hri bulan 8. It was a great day (Y) Heee, smlm saya dating dgn kembar sayaaaaaaaa <3 Nida Miuno hehe. Act nk teman dia shopping jea, dia tk beli bju raya lagi manakala saya sudah -.- So just teman dia and smlm bukk puasa dgn diaaaaaaa ;D Eh , kiteorg pergi ww & jj jea. Haha double w and double j lhh :D #bru perasaan -.-

Mulamula gerak Ww. Gerak dlm pkol 4. Kat situ Nida beli selai baju dkt F.O.S then dia beli bangle dkt BlackQueen. Nida nie stiap bnda yg dia nk beli tu dia akan tnye aku dlu nak ke tak nak ke tak. Kalau aku ckp tk, tk beli lh -.- Sengal nida sengal! Haaa pastu dlm pkol 5 lebih skit gerak Jj. Ehh wait! OMG, I met Elly there (ww) ! Damnn, rindu siot kauu ;( 3 thun en tk jumpa? Sumpah kau makin lawaaaa and dah kurus sikit haha :D

Bukk puasa dkt McDonald hri nie :) Alhamdulillah lpas dah bukk puasa tu, aku cergas and ada tenaga balik hoho. Teman Nida cri baju lagi. Lpas tu dia beli lagi dua helai bju and satu Cardigan. Ehh, aku pun beli Cardigan tu. Cantek oh :O Aku dgn Nida beli sama-2 , lpas nie pkai sama sama nk dot? ;p Then kiteorg beli rantai owl sama-2. Aha sejibik ;p Dah dua benda kiteorg beli yg sama (Y) Haa pastu balek.

Pkol 9.10 smpi rumah . Nida ikut balek rumah dlu. Dia suruh Afiq amik. Sementara tggu boyfie kesayangan Farah tu teraweh, kiteorg jaln2. Aha, smlm Selasih & Samudra sepi, kenapa doh? D: Tk kesah ahh, aku dpt mkn jugak ice-cream fav ak yg dh lama aku tk makan sejak start puasa nie ;D Sumpah suka, aku mkn 8 kot. Hee puas weh ! Pastu pkol 10 blik rumah balik. Pkol 1030 kot Afiq dtg amik Nida. Nidot, ilapchuuulahwehh ;D Kau buat aku hilg tension sekejap, kau memg kembar sepanjang hayat doh <3

Mlm. Boleh bantai nges time otp dgn Wan hagagaga. Sesungguhnya aku memg tknak raya :') Korg tkkan fham sobs :'( Wan , sorry sorry sorry. Kebelakangan nie i bnyk nges dkt you en -.- Mesty you rasa leceh j en? :[ Aku dah tk kuat mcm dlu lh korg , kenapa mcm nie ohh , fuckk la :'{

No comments:

Post a Comment