Weird Dream

Okay guess apa yg aku mimpi 2 malam lepas? :)

Aku mimpi abg aku hidup lg ;'D Yeayy best tpi dlm mimpi tu dia f5 bukn f4 -.- Dia sepatutnya f4 lahh eee. And abg aku dlm mimpi tu AYIEN DOG -..- Ahahaha tk blah kan tk blah kan? Sumpah tktau apahal tiba-2 boleh mimpi dia. Nk ckp aku rpt dgn dia tak, nk ckp aku berangan dia lagi lh tk. Mlm mlm sebelum aku tidur, aku berangan Wan jea tiap malam x) Dlm mimpi tu kan, dia baik sgt dgn aku bhahaha kelakar wehh kelakar, korg dipersilakan gelak skrg -___- Zaman bila lah dia baik dgn aku, asl jumpa cri gado asl jumpa menganjeng. Duh, mimpi memg pelik ==

Ada yg ckp aku mimpi dia as abang aku sbb mata aku dgn dia sama -.- Ada yg ckp sbb muka cina sama -.- Semua dah boleh gerak . Aku benci dia okay haha x) Sbb dia annoying, tpi boleh mimpi pulak. Mcm haremmm (Y) Dlm mimpi tu, kiteorg adik beradik tpi duduk laen rumah. Jumpa kt skolah jea. Stiap kali dtg skolah, jumpa dia, aku kena slm dia == Balek skolah pun kena salam == Eeee wtfcuk, mentang kau abg dlm mimpi tu . Sumpah geli, aku tanak mimpi kau dah wehh taringg ! Sumpah tk suka kbyekbye.

MUHAMMAD ADHA FIRDAUS, I wish I can meet you someday :') But it's impossible. Myb someday, in heaven :') Kalau abg ada kan, mesty best kan? Untunglah siapa yg ada abg (: Lgi lgi kalau dpt abg yg cring kan, yg boleh jaga kita. Aku kdg-2 jealous tgok Afiq dgn Nida -..- Kbyee :')


No comments:

Post a Comment