You Are My Demon

Zzzz , hai hai semua :D Fistly nk ckp. Entry nie panjang.
Sukahatikaunakbacatanakakutkkesahlahmangkuk :)

How are you? Miss me? Oh okay missyoutoo ;p Haha apalancau gila -.- K saya dah bukk puasa, so nk mencarut tarahal lah en? ;p Kbaikbai

Tdi skolah buat gotong-royong , sbb nk jemput Nazir dtg esok punya hal (Y) Skolah terbaek lah en, fake hbes -.- Menyampah i ~ Tpi saya tk buat kerja pungg haha lagi trbaek ;p Bila cikgu cek cek jea, bru aku capai kain lap buat-2 lap tingkap mehee ;D K boring. Lpas rehat lagi gempak (Y) Seni, ramai tk bawak bahan so ckgu suruh baca buku sempena bulan membaca nie. Lpas seni, Bi. Ckgu tk masuk mahaha 2 jam tk belajar -.- Baca buku j. Buku psal nabi weh . Seriously, aku mcm tk percaya je aku dah baca lebeh 5 bku pasal nabi tu hari nie. Nk dkt 10 , eh tah tah lebeh. Best tau (Y) Aku baca cerita pasal Nabi Yusuf. Sampai waktu Bi tu, aku minx Pie g amek lgi Kotak Ilmu tu sbb nk baca smbungan-2 cerita tu. Eh , aku tk banyk mencarut tau hri nie ;D Ada dlm 2,3 kali j. Damn lahh, aku suka aku yg hri nie (Y)

Kay balik sekolah , tidur. Puasa kan , kne save tenaga bhahah ;p Pkul 430, ada org call. Trus terjaga. Kay kepeng cll <3 Ckp nk dtg semua. Kay mulamula dia mcm nk tanak sbb aku puasa kan -.- Tpi dia ckp dia rindu aku bhahaa so suruh j lah dia dtg. Lagipun, rasa mcm lame j tk lepak dgn dia. #Padahal bru smlm lepak ;p Dlm 530, pergi amek dia kt jejantas selasih. Hee pastu round sana round sini ;p Dia suruh saya bawak moto tu tpi ee ada pulak perempuan bwak laki, tk sweet hahaha -,,- Terserempak dgn Famy dkt padang dpn rumah Sheila tu. Zzzz, tk hbes hbes dgn jam emas dia kan. Tuihhh

650 , balik. Dkt dpn rumah Elis tu, nmpk Nazrul. Jerit nama dia. Dia suruh berhenti. Ahhh memg aku nk berhenti lah, kereta sikit punya banyak -,,- Then i jeritlah bye kat dia kan. Pastu boleh pulak lh semua budk-2 yg dkt situ jerit 'kbyee' , 'byee kak' , 'byebyee' segala. Tergelak j aku ats moto tuh haha so sweet lah diorg -..- Padahal sorg pn aku tk kenal. Hahaha -,,- Pstu dah park moto dlm rumah, Nazrul lalu. Haha tny dia apahal. Dia 'apahal lu matrempit?' . K Nazrul dgn matrempit dia dh boleh gerak dh skrg -..- Then teman Nazrul balik smpi lorong umah Iera, haha tetiba rasa nk jalan dgn dia so teman j lah. Dia tk suruh pun, saya yg rjin telebeh hahaha zzzz.

Hri nie saya tk lapar lgsg (!) Gentle wehh, kat skolah j lpar. Balik rumah, tidur, tyme lepak tk lapar lgsg ;p Kepeng ckp sbb lepak dgn dia lhh tk lapar haha perasan lh you. K whatever, thanks kepeng for today and yesterday. Ilapchiuu


No comments:

Post a Comment