My Baby You

JUMAAT . Yeah we love Friday, you ? Ahah

Hari nie saya pergi skolah mcm biasa. First2 Pj, ckgu tk masuk sbb ada mesyuarat, yeah jalan-2 lh apa lgi. Math, ckgu masuk lmbt. Buat revision, heh susah nk mampus (!) Exam mingu dpn kot, zzzz ._____. K reda j lah kan. Hahaha balik. Farah hilg , best betul cri dia -.- Nseb ada partner, then tk jumpa balik dgn Ayien annoying tu -..- Dia bnyk buat aku mencarut ahaha FCKOFF aku puasa la wey!

Petg. Lepak (!) Puasa tk puasa lh kan, engat aku suka sgt duduk rumah tu haa -,,- Mulamula Nida dtg, ku pikirkan Farah deii. Bru naik dgn Nida, Farah pulak dtg. Haha parouk ahh . Tebalkan muka jap. Smpi rumah Dkna j pun, tk jauh kan deyy ;p Then diorg tinggal aku kt rumah Dkna, diorg g jalan-2. Dah biasa harta kita org buat harta kan :P Blahblah, pastu diorg dtg. Nida ubah fikiran pulak. Dia nk suruh abg dia amek kat pasa malam tu. Kay pergi amek barang nida kt rumah aku. Farah dgn Dkna gerak pasa dlu. Pastu jumpa Ayien. Lepak dgn dia dgn Nida. Dkna pergi beli mkn dgn Farah. #Duetwacukup2nktopupjeahahah

Tggu Dkna & Farah dgn Ayien and Nida. Okay, Ajim kecik tegur tdi bhahaha dah berkurun rasanya dia tk tegur. Nie bru nk tegur, tepuk lah (!) Dia ckp aku dgn Nida budk skuter, habis kau budak skate ada aku kecoh? Haha k gerak ahh. Then 710 smpi rumah. Balik dgn Farah. K smpi smpi rumah jea, mama baru balek (Y) Ajak dia pegi pasa lagi , teringin nk minum ice blended ntuk bukk puasa hahaha. Pergi lagi. ZZZZ

Tk smpt smpi rumah, dah azan . I bukk puasa dlm kereta hri nie. Haha kau ada? ;p K tu jea, skrg saya tengah Im dgn dia (!) Kay guess what, dia memahami kayy (: Nseb kiteorg lebeh kurg. Tak sgka musuh boleh jdi kawan haha kbaikbai.

#ILOVEYOU DKNA NIDA FARAH AYIEN ;D


No comments:

Post a Comment