California King Bed

Hujan skrg nie :'] Balek skolah tdi trus tidoooooooooo smpi pkol 4. Bgun bgun jea hujan bru nk turun. Aha mndi mndi wahh sejuk best best <3 Skrg nie aku tgah bengang sbb jiran rumah belakang nie masak apaa tah tpi sumpahh sedap gilaaa lh sial bauuu :O Sumpahh doe, eeee aku lapar dah nie :'((

Kalau tidak skrg lepak tpi hujan ~.~ Pkol 6 jgn lah hujan dah, aku nk pegy topup nk text Wan mlm nie dah alang-2 ada org nk teman niee . Haihh :'/ Bosannnnnnnnnnnnnnnn duk rumahhh! Mcm nk pecah dah otak nie haaaa @.@ Stuck in this messy bedroom make me feel like a g6 -,-

Eh haaa , nk cerita psal mimpi :']

Smlm aku mimpi Syazwan Karry. Haha, sumpah sial mimpi :'[ Wan mcm bodoh, dlm mimpi tu dia dh tk syg aku -,,- Bila aku ajk lepak, dia bg alasan mcm-2. Jpg nmpk dia lepak dgn prempuan laen . Dia tegur aku buat mcm tk bersalah , pelancau == Terbangun aku pkul 1.10 tu sbb mimpi buruk tu haha fuckkk ~ Pastu trus tkde mood smpi kt skolah tdi aku tkde mood weyh -.-

Tdi. Kan blik skolah kan trus tido. Haaa, mimpi Wan lg -.- Aku mimpi aku dgn Wan tk jumpa lgsg kt skolah and tk bertegur lgsg. Bila balik rumah, Wan cll ckp dia busy kt skolah tk boleh nk jumpa aku dkt skolah *,* Whatthee, and i was like :O Sbb mimpi nie memg apa yg terjadi hri nie tpi alasan Wan badan dia tk berapa nk sehat haha k whatever ahhh -,- Kbye.

No comments:

Post a Comment