Keep Holding On

Mlm nie tkda mood -.- Smpi aku merepek buat status ' empty life. mati lagi bagus' . Jpg rmai jea tnye. Aha yg tnye tu, thanks for caring sayang-2 :') I'm fine, no worries baby ^^ Nie nk cerita (!) Aku lama tk rasa mcm apa yg aku rasa skrg.Hahaha.

Tdi ada satu number cll pkol 1.30 something. 016 kot -.- Mula-2 dia merepek apa tah pastu aku dgr rmai-2 gelak. Then tet tet tet talian terputus. Aku bahagia. Haha, then dia cll lagi -.- Aku agkt. Jpg dia merepek tny kenapa aku tk tidur lagi, dia ckp dia dri syarikat tilam apa tah #Nmpk sgt time talian terputus tu diorg plan sume nie -.- Dia cll cll org , mana yg agkt tu mknanya ada masalah tilam tkpun perut buncit. Gahahaha babeng sial, aku gelak tpi cover-2 sbb bru hbes nges act time tu == Tpi gentle, cara dia ckp, sbjik mcm org kerja mcm tu. Dia minx komen psal perkhidmatan diorg lah bgai haha kelakar lah :'D Comel jea. Aku bnyk kali tny 'kau nie spe doh'! Aku cuba cam suara tpi sumpah tk kenal -.- Jpg dia ckp dia tu Asyraf Nur. Dia cll cll org mlm-2 sbb dia bosan, dia nk kenal-2. Aku ckp lagi 'asyraf mana! Asl aku tk kenal?!' .

Pastu dia ckp memg lh tk knal, nie nk knal lah nie. Pastu dia tny nama aku -.- Padahal time mula-2 cll lagi dia dah sebut nama aku -.- Nampakkk, mamat nie buat lawak ;| Dia ckp aku nie garang . Haha bru tahu weh? ;p Aku tny mana dia dpt number aku, jpg dia diam. Hahaha sakai (Y) Pastu aku dgr dia mcm ckp dgn org laen pastu dia ckp dia dpt number aku dkt KLIA ... --' TEFAKK ?! Then dia merepek pasal bendera selangor warna pink, purple. Ckp psal air selangor lh -.- Okay kena akui lah , mamat nie bnyk buat aku gelak jugak. Macam tahu jea aku bru lpas nges dan perlukan hiburan haha ;') Sepanjang ckp dgn dia tu aku pk jea spelah mamat nie. Kejap tpk maybe mmbe-2 Ricky, diorg overnite ke ape en. Sbb Ricky yang slalu merepek mcm nie -.- Lgipun Ricky dah lama tk cll aku buat aku gelak mcm dlu :'c Pastu tpk Wan, mcm berharap gilaa Wan yg suruh sapa-2 cll nk bg aku happy , abang dia ke spe tpi bukn lh.

Jpg suara bertukar. Dia buat suara seram. Aku terus letak. Nk dkt 5 kali jugak lah letak cll diorg -.- Lpas tu cll lagi. Aku tny lagi spe semua. Then dia ckp Faizal Ismail --' Pastu dia jerit 'Awak dah terkena panggilan hangit!!!' . Then ramai-2 jerit. Seriously, bingit telinga den. Heh, ingat aku percaya? Kejadah panggilan hangit tengah2 malam en -.- Pastu suara tukar. Suara nie aku kenal! BANGANG SIAL PUNYA AJIM! Dia ckp cousin dia tkde kerja nk kacau org so ajim nk cll aku lh sbb dia tahu wktu-2 nie aku jea tk tido lgi -.- TEPOKK sajoiii . Mencarut-2 lah aku tadi haha beng ;|

Tpi gentle, sbb Ajim ehh emm haa sbb dia dgn cousin-2 dia lah aku stop nges == Aku lama tak rasa mcm nie. Haha perasaan yg teruja bila ckp dgn laki. Hm mcm mna nk ckp eh, mcm lama tk merepek dgn laki tenga-2 mlm . Bukn nk ckp bila ckp dgn Wan tk rasa mcm tu tpi Wan nie ckp hri-2. Err err last rasa teruja tu time first time otp dgn Wan. Haa last year lah, dah lama dah. Tyme tu sumpah gedik -.- Lpas hbes otp tu tk boleh tidur sbb asyek pk Wan. Dia tu sweetalker dlu -.- HAHAHHA, Tkpelah saya dah ad Wan skrg. Dlu nak sgt kan . Iloveyou nyet :) Only you

#Ajim, thanks a lot ! :') Bestie lelaki terbaik lah kau haha :'D Terima kasih dgn 'Asyraf Nur' jugak ^^

No comments:

Post a Comment