Every Breath

Haha serious mcm bodoh aku tadi -____- Gentle tkde mood gilaaa ah. Semua sbb benda bodoh -..- K mulamula g sch mcm biasa then dia dtgg :| Blahblah , aku tk ckp sgt. Sakit dlm hati berdarah-darah lagi nie. Smpi aku memg tk study math lgsg :( Mlm smlm nges jeeee weh. Kat skolah aku tkde mood jugak. Dgr je ape Amin Ajim Babe ckp psal math 'weh cane nk cri nie? ' , 'nk cri mean mcm mne doh? aku tk dpt' , 'nie kene buat mcm nie pastu bru kau dpt' . Haha paling penting diorg ckp nie --

'Dinie, kau tkpayah lh pk sgt. Baik kau study math nie haa. Smlm kau study geo ngan kiteorg okay je. Skrg, sbb cinta kau down mcm nie'

Haha thanks guys :) Tpi lpas tu aku buknnye study pun. Still tkd mood -.- Then 810 start exm pj. Aku buat 15 min then tido. Gentle tenang gilaa time tu. Klas H tk bising mcm biasa pulak -____- Bila subjek-2 penting, bising. Bila subjek mcm nie diam gilaaa pulak korg -.- Pelik, gentle pelik hahaha.

Hari nie Iera bnyk support aku :) Kau tahu tahu je aku tgah serabot en padahal aku tk ckp pape pun >___< Aku dah lahh tk bwak inhaler hri nie :( Iera jugak kasi share inhaler dia, weh sumpah sayang kau haha :D Math susah ! #dah tk study apa apa memg susah lh en -.- Kkk blik skolah tu setel dgn dia psal semua benda yg menyerabotkan kepala otak aku nie -____- Susah btul nk jujur kan wak tpi last-2 boleh pun .____. Alahai, pujuk tk boleh nk sweet lg ke kepeng? Cair -..- Gentle, awk dahlah handsome hri nie hahaa <3 :')

Kkk aku dahlah ternanges dkt dia tdi. Hahaha lembikknya aku skrg -___- Sorry wak, padahal saya tahu awk memg tk boleh tgok saya menanges kan :'{ Dia lapkan air mata sayaaaa <3 Awww haha -.- Syazwan Shaari, awk saya punya sorgg je tauuu? Saya percaya awk kay :') K dah tukar topik. Petg, mcm biasaaa. Tpi hri nie pegi bazar samudra lagipun hri nie pasa :D Pegi umah Nida dlu sbb zzz dia nk farah amek mimi. Nida tk berani naik moto bapak dia tu --' Pegi pegi je kat rumah dia ramai pulak. Ada black, white xD (hahaha babe) , nida, qeera, aziz :O LOL , btw congrats babe! Kau coup mne gtau dah skrg -.- Pfft bencik kau ! Haha kbai then amek mimi then gerak samudra balik. Kayh tu je, btw hri nie aku tk puasa sbb smlm aku bukk puasa makan sikit je and tk sahur and aku loyaa tdi, sikit lg nk muntah tpi tahan hiahia kbye peeps :D

No comments:

Post a Comment