Red Goblin

Okay, kat atas skrg. Semua org kt bwah. HAHA aku makan bukk puasa pling cpt -.- Tdi bukk puasa tyme nk tutup gate rumah, haha kewl tk kewl? :P Azan tyme aku ats moto lg -.- Haha tkpe alhamdulillah skrg dah knyg :) 1st duk ats sorg sorg aku rasa takut mcm nie :'( Seram sejukk nie weh -.- Hri nie sepanjang naik dgn Nida, aku seram sejuk jea dgr cerita dia :| Smpi Farah & Mimi pun aku rasa tk wjud hri nie sbb kusyuk dgr cerita Nida haha :P Okay nk dgr tk?

Hari tu, mlm yg aku tension gila babi sbb gadoh dgn wan tu, kan aku keluar kan dgn mimi , nida. K spe bce blog tahu lah kan? Haa pastu time dkt Kp nie, Nida nmpk sorg budk nie. Then dia ckp dkt aku 'Dinie, kau tgok budk tu. Mana mak bapak dia doh?' . Dh la malam, nk dkt pukul 11 tkkan sorg-2 -.- Wktu aku act aku pun tgah tgok budk tu. Then Mimi trus mcm err cane nk ckp eh, dia trus ajk g tmpt yg tk kena lalu dkt budk tu. Pastu dia bwak moto cm tk btul sgt -.- Mimi niee err kau cuak en mii sebenarnya?

Okay then tk bukk dah pasal cite budk tu. Tadiii ! Tyme lepak umah Nida lpas blik skolah, dia bukk cite psal budk tu. Dia cerita kt farah tpi dia ckp dia nmpk budk tu mlm tu mcm menari-2 and tk pakai bju and pkai pampers je kot. Tpi aku nmpk laen ! Aku nmpk budk tu pkai bju putih , and dia tk menari just berdiri jea. Then aku dgn Nida gaduh psal budk tu. Semua nk meng jea. Farah tahan je telinge haha ilekk ;p Kkk then hbis. Petg lepak lagi dgn nida, mimi , farah. Nida cerita yg dia cerita psal budk tu dkt Kimie. Then kimie ckp dkt tempat yg kiteorg jumpa budk tu memg banyakkk -____- K dah seram lg. Zzz, kimie ckp dia dgn mmbe dia pernah skali mcm kiteorg tpi bukn dkt tmpt tu, dkt lorong kecik yg dkt melewar tu.

Sorg nmpk perempuan tu pkai selendang hitam smbil jalan. Sorg nmpk prempuan tu pkai selendang putih tpi tk jalan, berdiri jea. Aku dah macam ---> :|| Tefakk en? Then bila diorg nk patah blik tgok pompuan tu, sorg mmbe Kimie nie accident. Moto dia mcm tersekat ke mcm mana tah and I was like WHATHEEE ??! K seram -.- Bila nk tgok pompuan tu lg, pompuan tu dah tkde. Haihh diorg ckp kalau buln buasa belaan-2 tk kena ikat tpi mak aku ckp kena so ntah :|

Then Nida cerita lg . Eh eh takk, act aku yg gedik suruh Nida cerita :P Psal kimie pernah kena sorok benda tah. Aku mls nk cerita lnjut -.- Kimie kan silat semua. Kena sorok tyme dia bertapa kt mana tah. Kkk yg nie seram , gentle. Tpi aku mls nk cerita psal nie. Untunglah kan Cha dpt future husband yg berani :P Kalau aku jadi Kimie, dah pengsan dah aku rasa -.- Kbyee.

#tpi aku rasa nk tgok budk tu lagi :|

No comments:

Post a Comment