First Dance


Just got back from Solat Hajat dkt Masjid Ar-Rahimah. Well, saya dgn Mimi cuti haha :D Duk kantin tlong apa yg patut. Then lepak-2 dgn cha , tika and others. Tika tk hbes-2 pnggil aku tiger, haha tahu lah aku oren pulak tu hri nie :D Okay blahblah , mimi ckp dia bosan. Then pegi amek moto kat rumah Nida , lalu masjid. Aku nmpk mamat nie, okay usha jelah dia. Tktau kenapa aura dia kuat sgt smpi aku usha dia smpi boleh tembus dia . Haha, tpi tk jelas siapa, bila dah dkt tu, OMG 'dia' rupanya --' Dia perasan lah kot aku usha dia lama :( Eee, rindunyoww. Rasa mcm lain mcm gila jalan bersebelah tpi tk tego. Sblom nie mana da jln sebelah dia. Eee awk, kita rinduu :( Kbai. Then pegi pasar malam. Haha lol, aku lapar wehh -.- Balik skolah balik, Ayien taring membabi. FUCK, AKU BENCI KAU BODOH. K diam, baby pun ada kat situ. K fine lah weh, mana nk tegur dah skrg. Kau pun dah boleh jahanam siak -.-

K blablahblah. Diorg hbes dahh. Whoaa rmai do, seriously :OO Aku mcm tk percaya. Budk-2 yg teruk teruk pun dtg and I was likeee :OO Oh, sedar rupanya PMR and SPM . Hahah k pape je ah. Dah tggu diorg mkan, chaw. Jalan-2. And guess what, si hot IRFAN AZMAN follow kiteorg whoot whoot :P Haha sudi pulak dia ikut kita , zzz. Dia dgn mmbe dia, Amin kot nama dia. Kiteorg pegi taman batu muda :D Like seriously, gelongsor dia gempak gilaa haha tpi kecik -.- Kelaka doh, Farah naik then tkot nk trun :P Smpi Irfan turun, basah seluar bhahaha. Bungek korg tpi sumpah bnyk gelak tdi hahah :D <3

Blahblah jalan sana jalan sini, siap tuka moto bgai. Then balik. Pkol 10.50 smpi rumah :) Haha bgus. Irfan Azman, terima kasih teman kami balik ye :) And kwn kau jugak, thanks. Haha okay bye.

#Nazrul, imissyoutoooooo :') Tkecare <3

No comments:

Post a Comment