Gettin Over You

Untunglah dpt duk dewan :( Haha nk dewannn !!!! Benci ahh, aku tk pernah rasa amek exam kt dewan :( Kesian tk kesian? Damn gilaaa. Time Upsr pun duk kelas kot -.- Kelas last lagi. Haha , tkde ah. Sbb aku kan daftar skolah lmbt so angka giliran memg best ah last skali == Tyme upsr dlu sama kelas dgn Eyna, Eja, Raz, Mika semua kot :OO Skrg hampeh, mana tgur dah dgn dorg. Dgn Eja je kenkadang. Kenkadang kay. Duhh, aku takut doh nk tgur diorg -.- Semua mcm ganas je skrg haha kbai.

Okay tdi susun kerusi meja untuk jawab exam 4 hari akn dtg nie :| Kelas aku kt dpn dpn tu ada tlis BG O25 BILIK 3 :D haha cri cri. Skolah kiteorg ada BG025, BG026, BG027. Lol, semua ikut turutan kelas :) Dlm kelas tu, aku barisan paling dpn -.- Sebelah aku Teepa si keling haha naiss and sebelah kanan Iera tpi syangnya dia tk ada :( Harap kau amik exam weh, ntuk masa dpn kau kot! :| Tk kesah ah semua tu, yg aku tahu time bday aku tkde paper :P Zzz, 7 Oct, cpt lah dtg :P Okay balik ke jalan lurus, lepas dah mengemas tu lepak kantin :) Lepak lepak, pkol 1240 mcm tu pegi belajar kh dkt bilik jahit :D Blaja blaja, pkol 2 hbes then lepak kantin pulak belajar math dgn ckgu math irfan azman ;) Thanks aja even aku tk paham sehapak pun -.- Haha lol :P

Blahblah g mkan abc dkt tmpt fav babe tu :OO Blahblah balik rumah Nida balik sbb nk hujan. Blahblah pkol 515 cmtu balik rumah masing-2 dah. Haha awl kan? :P Ehh , semua countdown PMR kan? Aku je tk :) Aku tau jwb 'mingu dpn', '2 mingu dpn' , tu je. Haha tk detail smpi berapa hari nk PMR aku tktahu ;) Countdown PMR sama je mcm aku countdown birthday dia :') Baik tkyah, nk semuanya berlalu mcm tu je boleh? Nk wish tnak nk wish tnak? :'/ Hm, nk jadi org first yg wish awk and org first awk cll lpas dpt free call boleh? :'[ BERANGAN ! HAHAHA, kau ingat dia kau punya lagi dinie? Kepala hotak kau :') Simpan jelah harapan tu haha dah ahh bye.

No comments:

Post a Comment