I Never Told You

Nmpk tk mimi tgkp gmbr dia sbb mimi ckp dia handsome hahaha :D
Nmpk tk dorg cm beruk? Hahaha
Nmpk tk aku ayu? Hikhok hikhok

Okay post nie panjang. So, tanak baca dah boleh gerak dah. Bye :)

Firstly, aku happy gilaaaaaa hari nie! Haha eventough bagi Farah Babe Mimi Nida hari nie hari malang diorg, bgi aku tk sbb aku rasa semua tu pengajaran andd hahaha hari nie nmpk 'si comel' tu 3 kali :D Siap ckp-2 lagi dkt Shell tu whooo happy gila siakk! Kbai -.- K mula-2, tdi gerak rumah Nida dlm pkol 1145 something, makcik Farah nie lmbt grr ! Smpi rumah Nida je, Kimie Aziz semua and the gang baru smpi haha molekk lah tu. Haha pkol 1 mcm tu pulak mmbe Afiq ( abg Nida ) smpi haha bising gilaaa ah budk-2 tu. Tpi happening ^^ Diorg pasang lagu kuat gila haha and mostly semua jiwang -.- Damn haha. Pkol 2 diorg chaw, lpas diorg chaw kiteorg pun straight chaw.

Moto Aziz masuk longkang -.- Gahahah kelaka, tu ah pacak-2 lg. Untung orgnye and pemboncengnye who is Andy tk msuk longkang kalau tk buat malu je dah aa rmai kot tdi. Tpi untung ahh kayee en straight je boleh pegi repair , untung untung ^^ Kbai lpas chaw dri rumah Nida tu, pegi rumah Babe. Lpak smpi pkol 3 then nk pegy rumah Aziz tpi hujann :(( Semua segan nk g lencun-2 mcm tu so balik rumah Nida balik. Ada la kot sejam mcm tu then bru pegi rumah Aziz, tu pun redah jugak hujn -.- Sampai sana semua mengigil, haha pling teruk Nida & Zaza. Mak dia cantikkk (Y) Seriously, padan lah Aziz comel, Ain cantik hikhik :) K makan makan, Mimi blik rumah jp dgn Farah nk tukar baju. Kain baju dia tu warna luntur hahaha mcm bodoh -.-

Kiteorg lepak dlu rumah Aziz tu. Babe & Andy malumalu je haha mcm sial jea aku sepak sekor-2 apa tk dpt . Mimi & Farah smpi smpi je lpas tukar baju tu bwak berita tak gembira -.- Tiub tayar pecah lagii fuckkkkkk ! Dah lebih 50 duet aku hbes dkt tiub tayar je, dah 4 kali bhaii == Sial sial. Kbai haa pastu trus pegi bengkel . Aku dgn Nida pinjam LC aziz jap, kalau tk tkkan nk parouk kan -.- Moto bapak Nida tu dah la tetibe buat hal pulak hri nie tleh naik 2 org -.- Semua moto nk buat hal hri nie, mcm tetttt sajoii. K smpi sana tgkp gmbr dpn bengkel haha lagi mcm bodoh. Background tk boleh nk lawa lagi kan sebenarnya ==

Kblahblah. Pastu pegi shell :D Haha pegi shell pun nk cerita kan? Tk ah, pegi shell jumpa 'si comel' weyyy :D Sumpah suka! Aku ckp-2 lagi dgn dia ^^ Org belakang dia tu malu malu fuckk lah kau ! Dlm fb je lebih, lepuk apa tk dpt! Geram nieee geram -,- Pastu blahh nk pegi mana tah aku tk ingat. Tpi aku dgn Nida ikut jalan lain, lagi 3 motor tu ikut jalan lain. Tetiba Zaza cll ckp diorg accident , Ya Allahh -.- Nmpk tk semua moto bwak malang hri nie? Babe yg jatuh, mcm mana tah diorg cite tdi , aku tkdpt imagin sebenarnya. Dagu and kaki dia sakit atoto pityy you babe :'(

Lpas tu , semua dah mcm tkde mood dah -.- Aku je ada mood lgi sbb nmpk 'si comel' tu 3 kali doeee hari nie :D Seriously happy. Nida dah masam muka == Then blahblahh balik. Pkol 710 something smpi rumah. Fuhhhh, eh btw suara aku dahnak elok kot :D Hri tu ada satu hari tk pegy skolah sbb suara memg rawkkk hbes. Smlm pun rawkk lagi tpi kurg ngehngeh k thats all bye :D

No comments:

Post a Comment