What About Now

MEROKOK adalah SENJATA YAHUDI PALING BERJAYA . Kenapa?
Mana ada org hisap rokok bermula dgn BISMILLAH. Ada ke?
Mana ada slps abis merokok ucap ALHAMDULILLAH. Ada ke?
Menyalakan api adalah kesukaan syaitan
Meletakkan jari di mulut adalah amalan Yahudi
Mengepit 2 jari pd rokok adalah perlambangan SALIB
SAUDARA2 ISLAM ku sekalian....BERHENTILAH MEROKOK

Copied from Shy Muhd @ nama sebenar Shyazwan Azaman. Renung-renungkan dan selamat beramal muahahaha xD Ohh maknanya kt sini, spe smoke tu kafir ahh? Kahkahh so smoker, sila amek iktibar yee :)

Kbaii , topik baruuuuuuuu :) Satu-satu penyakit dtg kot -.- Dgn loya yg tk hilg lgi kan, dada aku sakit gila kot nie , dk why -.- Smlm dia mcm laju smcm haha sakittt then trus aku tido pkol 710 tu smpi lahh pagi nie :D Tk makan tk minum apa. Last makan minum semua kt rumah nida petg smlm :| Haha pemakanan saya memg sesuka hati ^^

Ehh, smlm nmpk 'si comel' tuuu :D Kat cc Thaqwa, dia tgah jalan. Hahaha tajam kan mata aku? Aku usha je lah dia, leklek dia usha balik T.T DAMNN, kau nie tahu tahu je ad org usha kau en? Pffttt :| Eish, usha dia berapa saat je kot, dah la dah 2,3 hri tk nmpk dia ;'c Nie baru nmpk, 5 saat je smpt tgok -.-' Ffffff

Smlm aku nges dkt skolah. Muahahah kau ada? :D Berair-2 gilaaa lah. Lagilagi bila diorg psg lagu korean yg fucking shit tu and bila kak jyma dtg, hug kak jyma lagi truk aku nges. Nseb baik laki tgah tkde, g smyg jumaat haha kalau tk dah malu gilaaa :| Btw smlm punya smlm kan, ada dua org mmbe fb aku punya bday, sorg tu Asyraf Shaari , sorg lagi Syazwan Asyraf -____- Pffftt nmpk tk nmpk tk??!!? Dua dua ada Asyraf mehehe naseb baik Phillip aku punya bday lmbt lagi. Heee Asyraf tk Asyraf, Asyraf Farizuan tetap di hatii wahaha <3 :D

No comments:

Post a Comment