The Last Conversation

Okay, today saya happy. Yeah happy, HAPPY ?! Do you know what is HAPPY ? HAHAHA, bukn seng aku nk happy mcm nie kebelakangan nie aww. So thanks 'si comel' sbb buat aku angau --' Aku tktahu nk letak nama gelaran kau kt blog nie apaa haha si comel memadai kan? Sbb kau gentle comel gilaaaaa! Bruno Mars tk comel, Edward pun tak, Phillip lg lah tak, semua stok handsome haha , smpi kau comel pulakk butoh ahhh :D

Okay tdi sch. Haha result fucking shit mann :D Dah collect 3B, 1C lalala kau ada?! Hahaha -.- Sumpah aku ckp, harapan aku nk dpt satu A tinggal harapan sajoi haha ;D Kkkk bye. Petg tdi kluar dri pkol 3 (Y) Pegi kedai auntie Izan dkt dkt casma tu tpi urghh tutup -_____- Then pergi seberang,last last g potong rmbut Nida tu kt Greenwood sajoii haa -,,- Okay damn, rmbut dia lawa gilaaa lpas dah potong pndek tu. Sumpahh wey, muka dia nmpk matured sikit and mcm budak jhat skit muahaha -.- Okay Nida, bangga ahh skrg ?! Untung ah rmbut cntik kan :(

Eh haaa nie siot -.- Tdi kiteorg ckp-2 psal nasik ayam semua. Then aku nmpk Anie and si kambing tu so aku lambai lah diorg dan tk perasan pulak aku tersebut 'ayam dia rasa apa?' . K semua gelak gila-2 -.- Shit, salah ckp ah ! Lpas tu diorg semua mcm weh kau tk pernah makan ayam ke, ayam rasa ayam lah. Zzzz -.- Maksud aku sbenarnya 'ayam tu mcm mana? kunyit ke bakar ke goreng ke' haa tu lah maksud sebenar tpi sbb sebok sgt lambai Anie aku main lpas ckp ah -,- Farah gelak-2 smpi moto tu tk stable gila nseb tk jatuh je kat bumper tu. Haaha k lpas nie aku berhati-2 lgi bile ckp eh :||

Kay lpas tu jalan-2 cri kedai makan haha perut aku gentle menyanyi-2 je doh tadi . Smpi padang balang sana haa -.- Satu kedai pun tk bukk ! Wuuu :( Last-2 bila semua dah fedup, tetiba Danga mcm bukk haha awal pulak -.- so makan dkt situ. Makan makan makan chaww rumah Nida kejap. Dia kena tggu mak dia blik semua. Mak dia dah balik, kiteorg kluar balik :D Jalan-2 mcm biasa tkde arah tujuan -.- Suddenly, ada moto nie tetiba show fon diorg tyme selisih jalan -.- Aku dah mcm eee apahal mamat nie, kau ingat fon kau lawa ah? Haha -,- Pastu dia patah balik ikut kiteorg. Kay aku tk pandang. Dia kat belah kanan, aku ckp-2 dgn Nida dkt telinga kiri Nida, tkde mood layan org waktu-2 nie. Zzzz

Tetiba dia jerit 'weh kau tk kenal aku ke!' . K aku tk layan. Aku ingat dia ckp dgn Nida. Dia mcm panggil-2, kay aku pndg jap. Dia tny aku weh kau tk kenal aku ke dol? Ke buat buat tk kenal? Then dia bukk cermin mata dia yg err hmm aaa ntah -.- Kay aku terkejut beruk, padan lah tdi aku tgok handsome smcm jea, ekau rupanya -.- Okay kira nasib dia tk tanya psal tettt ! Kalau tak, dah spoil dah mood happy aku jumpa dia, lol :D Gentle dia comell errr bapak geram sial T.T Rasa nk terbang g motor dia cubit pipi dia hahaha kay gatalnya :|| Kbaii pastu borak-2 lagi, diorg ikut kiteorg jauh kot :/ Farah dgn Babe pun dah hilg tah kemana-2. Then dia klahh byebye. Haha bye si comel :D

Aku rindu motor biru aku tu :'/ Hm esok bru nk amek kot. So tdi balik jalan -,- Nampk si comel tu lagi -.- Pfftt, tahu motor kau laju sekelip mata dah ad kt samudra haha :|| Ya Allah, adakah ini namanya jodoh? Haha sbb skrg boleh kata stiap lepak dgn diorg mesti nampak dia :D Hehe, happpyyy kot stiap kali nmpk dia even kadang-2 tk ckp dgn dia, just dia perasan aku and buat muka comel bila nmpk aku pun dah menaikkan smgt hahahah :D Seriously aku tgah angau T.T

No comments:

Post a Comment