Thinking Of You

Hello people. How are you? :-D Haha intro nk happy je padahal dlm hati Allah je tahu -.- Well, 2,3 hri nie aku happy kan, korg perasan? Ehh, aku tk fake. Aku betul happy, betul :D Thanks Ya Allah :-) Tpi hari nie tk sgt :-( Aku rasa sbb aku smpt usha 'si comel' tu 3 saat je kot , hmm sumpah sedih :'< Kenapa kau tk ikut aku hari nie weyyy ?!! Damn, tnak kawan kauu bhaha gedik sial -.- Btw, thanks again Nida merangkap kembar / anak/ kakak aku , Farah merangkap Tenok aku, Mimi merangkap pemain peranan tangan yg setia and Babe merangkap member blur pling hebat. Korg always ada dgn aku, teman hari hari aku. Sayunkk kowunkkk tewtat tewtat meh :P Rempit tk rempit ? LOL -.-

Skrg pkol 915 malam :D Last aku makan makanan berat smlm ah yg kat Danga tu -.- Hari nie kt skolah tk makan apa and petg tdi just makan goreng pisang hahaha :D Diet? Sumpah aku tk pernah berniat nk diet kot --' Ntah selera tkde mehehe -.- Kalau dlu hri-2 ada org jaga makan minum ,skrg tkda lagi ;') Tdi pening gila smpi aku jatuh == Nseb baek jatuh kat katil lol. And loya aku skrg makin menjadi-2. Tpi muntah nye tk kuar pun haha gedik kau nie badan :D Ntah sakit apa tah :'< Hahaha padan ah nty tk pasal-2 masuk hospital tk amek pmr lah kau :D

Kay tdi blek rumah pkol 710 tu straight aku tido. Haha padan lah kau lemah semangat kan Dinie Aimi? Tidur waktu maghrib memg ahh :D 745 aku bgun mandi. Pastu nk smbung tido balek tpi tk bole -.- Tiba-2 teringat dia. Ehh pahal lak nie en :|| Aku teringat semua benda. Kay jujur ah kt sini, act hti aku bukn nye tenteram sgt nie selagi tk luah semua benda bodoh nie dkt dia. Rasa nk je kot pergi jumpa dia ckp semua benda yg aku tk puas hati. Haihh seriously tlong lah akuu !! Aku betul-2 rasa nk maki kau dohh ! Aku nk lepas semua benda nie bg hati aku aman sikit :( Aku nk tahu semua jawapan bg semua soalan yg sepatutnya dituju ntuk kau tpi aku tuju ntuk diri aku sndiri ;( For really bro, we need to talk.

Aku janji dgn diri aku sndiri, mulai minggu depan tkkan stiap hari keluar. Kalau keluar pun pergi belajar. Dah takda banyak masa ntuk study. Dgn result trial memg nmpk sgt tk study, haha . Qeera, i need your help. Yeaaaa :( Minggu nie aku nk tenangkan otak aku betul-2 dlu. Mingu dpn, tlong lah ye.

Kbye.

#Seriously asyek teringat muka Fauziah Ghous dlm cerita Rasuk tu, seram :((

No comments:

Post a Comment