Truth Is So Cold

Again, penyakit lama dtg menyerang hhaha -.- dgn loyanyaa yg tk hilg-2 , tefuckk ! Seksa ahh doe mcm nie T.T Dgn sakit hatinya lagi kan, betapa seksanya semua nie :'] Lagi rela dpt penyakit jantung berlubang aslkan tk sakit hati doh T.T Skurg-2 nya bila tk sakit hati, boleh happy kejap even ajal menunggu. Drpd asyek sakit hati jeaaa, bila nk happy nyaa -,- Aku dah tk sanggup lah hidup mcm nie :'(

Hey Dae, kalaulahh kau faham mcm mana aku rasa :'] Kau ckp kau dgr lagu nie kau ingat aku kan? ;

How do I live without the ones I love?
Time still turns the pages of the book its burned,
Place and time always on my mind,
I have so much to say but you're so far awayyy...

Yes, you're so far away :'} Banyak sgt benda aku nk ckp, banyak sgt benda aku nk tanya , banyak sgt benda aku nk luah :'{ Tpi kauuu siapa ? Kau bukan siapa-2 skrg :'[ Semua benda yg kita pernah buat sama-2, semua harapan yg pernah kau bagi dah takda makna weyyy :'{ Aku penat pendam mcm nieee, aaaaaaaaaaaaaa. Aku nk tahu kebenaran, kenapa susah sgt kau nk pham :'(( Yes, kau memg bodoh. Bodoh sbb seksa perasaan aku mcm nie. Haha kau bodoh kan? Kau yg ckp, memg , memg kau bodoh ! Bangsat !!!!!!!

Semua org ckp seng lah sbr sbr, dugaan hidup , you can find someone better than him lah blahblah, korg tk rasa ! Tau tk semua nie benda bodoh yg aku tktahu bila boleh setel! Eeeee fucking lah wey ! I'm not strong enough :'(( Weyy tlonglah, PMR lagi 3 minggu kot :'[[

No comments:

Post a Comment