Stick With You

FUCK. Haha, nie gmbr lama. Gmbr zaman-2 dulu doh.
Zaman ganas-2 . Dlu hobi ah conteng-2 baju nie.
Skrg dah insaf. Kahkah xD

Mood membabi hari nie :'> Hahah kimak kimak . Aku pun tktahu asl. Mula-2 okay je . Dlm dewan pun okay je. Gelak jelah dgn ckgu seminar tu kan huhaa huhaa, okay je. Smpi bile pulak tah, tetiba mood melayang-2. Hahah fuck it. Aku tktahu kenapooiii :-( Semua sbb kau dgn kau and kau -,- Ntah lah, aku main agk je :P Haha sbb selalunya aku tkde mood memg sbb korg bertiga -,- BODOH! Korg 3 tkpayah muncul dpn aku lh senang :(

Tpi yg sorg nie. Haihh ya Allah. Kau tkpayah lah text aku doh :( Kalau kau text, aku makin sakit hati and makin suka -,- Okay pelik kan? Aku tk boleh kawal wehh :'[ Mcm mana nie? Dri dlu lagi bila aku minat sape-2 , mesti aku tkkan cri laki tu tpi laki tu yg cri -,- Ats dasar kawan lah dia cri, aku tk boleh mengharap heshh heshh -,- Bodoh betul perasaan mcm nie, aku benci ahhhhhhhhhhhhhh ! -,-

Aku tk join diorg hri nie. Ntah mcm keling je. Kejap cc kejap itu kejap ini, aku tk paham -,- Memg lah diorg ckp nk apply sama-2 hri nie tpi nty kalau sekali dah keluar, memg tkkan balik awl ah jawabnya. Mesti merendek rendek jugak. Tu aku mls -,- Smlm aku yeye nk blik pkol 4 , skali haihhh 7 jugak haa. Memg tk boleh la. Hri nie hbes seminar tdi straight aku chaw, pegi dkt diorg kejap je. Tk boleh betol lama-2 nie, nty terhasut. Sorry guys. Aku dah dapat kesedaran PMR and aku nk berjaya PMR doh :(

No comments:

Post a Comment