Smack That


ZAZA HAPPY BIRTHDAY ! ILOVEYOUU MUAHHHHH! :* :*

Kay. Sekolah. Mcm F . HAHA tdi zaty pegi setel dgn 'bestie' dia lagi tu. Aku dgr je, aku dah tkde bnde nk ckp dgn kau -,- Kang ckp , kau diam jugak haha baik takyah! Kayh, zaty tengking dia dri awl smpi hbes ;D Dia menanges! LOL, hahaha gerak lah kau! Dgn air mata kau tu, kiteorg tk cair. Laki boleh laaa! Kbai tutup topik psal kau, buat sakit hati jiwa dan raga sajoiii.

Petg. Haha kiteorg lepak food court giant :D Gempak en? Haha, lama tk merasa makanan kt food court tu ha :'> Ada lah sejam kt situ then balik rumah aku. Otw tu semua stock nk lalu kt air yg bertakung then semua agkt kaki mcm superman hahahah bodoh kelaka je. Gelak tk berhenti doh tadi, damnn hbes semua yg aku belajar td -,- Gaya mcm dah hbes PMR kot hahahaha. Tepok ntuk korg :))

Kay dlm 5 suku something pergi seberang sana. Babe ptong rmbut hahaha rambut dia nmpk pelik skrg! Tdi aku bonceng mimi aww. Dri awl smpi habes naik dgn dia, dia asyek nyanyi 'babe budak pelik, pelik budak babe! Babe rambut pelik, pelik rambut babe!' . Hahahah sdap gila lagu dia reka. Duk sorg-2 dkt bilik nie, bila nyanyi lgu tu, aku tegelak je sbb kelakar kot muzik dia tu :D . Sumpah, kalau boleh aku nk je record dia nyanyi bg korg dgr :P Dri tdi smpi skrg aku asyek nk nyanyi lgu bungek tu hahaha. Babe bengang je, chill babe :'>

K, Nmpk 'dia' dkt padang belakang thaqwa, main round-2 pulak kt situ. Okay, no need to know kan siapa 'dia'? Btw, 'dia' tu perempuan kay not lelaki. Sekian. Then kiteorg chaw. Dah chaw tetiba dia cll :| Suruh pegi balik dkt diorg. K pergi. Zzzz, that 'jantan' sumpahh lah kimak gila perangai kau nie! Aku sbr je dgr apa yg 'dia' cerita. Sabar sabar, kalau dia ada kt situ dah hentak dah muka kau bodoh :) K aku ingat benda nie dah setel! Kau jgn nk putar belit cerita sgt lah jantan! Jujur sajoii dgn apa yg kau dah buat! Stop mainkan perasaan perempuan wey! Biar aku mangsa last kau! Kimak doh kau!!!!

K gentle aku tkde mood ;/ Hahh, bodoh semuanya! Lpas dgr cerita 'dia' tu, sumpah tegang je kot aku. Haha mimi babe semua gaduh-2 , buat lawak lagi. Korg nie memg ah, kalau dgn korg aku tkkan tension lama doh. Gelak je tk berhenti. Thanks a lot korg <3

No comments:

Post a Comment