Memories Made


I want to open a new chapter of my life. New chapter, new book. Sudah sudah lah tu seksa perasaan aku cenggini. Aku ada perasaan , aku ada hati jugak. New lifee! So means aku kena tukar info psal aku kt blog nie yg bwah gmbr tu, kena tukar url, tukar favicon segala. AF, sorry :') Bukn i benci you ke nk buang you dri hidup bru i ke apa takk kay takk.. New life, i nak you jd kawan yg setia haha boleh kan?

Irfan Azman : buang dia dari kamus hidup kau , kau koyak koyak , kau bakar ,

Syahirah Ahmad : sabar okayy sayangg , semua nie dugaan Allah hanya menguji hambanya yang kuat , yang tabah , trust me , one day .... *private

Shakinah Kassim : I want to be the for you always :) Jgn sedih-2 mcm nie, i'll always pray for you. If you need anything, seriously anything. I'll be there.

Thanks a lot :') Thanks Cha, thanks Irfe, thanks Shakey ;') Korg always ada dgn aku. Thanks! :')

Nk bukk buku baru :') Semuanya baru. Even tk sebaru bila dah pindah nnti. Kalau dah pindah lagilah baru. Rumah baru Bf baru kawan baru sekolah baru bilik baru and semuanya dlm keadaan yg baru :') Tk sabarnyewww! Hikhik. Nida, kalau aku pindah nty kita still cntct okay? Even kau kawan lama pun time tu haha. Jgn pk sgt lah psal nie ye . Kalau kita dpt sepang, kita still sama skolah kot :') Walaupun tk boleh merempit dah petgpetg mlmmlm pagipagi. Hihi, aku syg kau dot <3 :') Kaulah kembar aku anak aku kakak aku segala-galanya lah. Hee, nges skrg! Haha :'p

Aku nk brubah bg jdi baik betul supaya future husband aku nty pun baikk gilaa :P Haha tk kisah ah. New life begins tomorrow <3 Korg , support aku tau :')

No comments:

Post a Comment