New Chapter, New Life

Bye 28/10 :) Hye 29/10 :) Haha 28? Aku dah selamat berada di KL :D Yeah new life begins :) Aku memg buat apa yg aku ckp aku nk buat smlm . Yeah yeah so damn nice. Bangga jadi aku (Y) So far so good ah ;') Firstly, aku sembahyang :') Jangan lah hina. Lagipun aku bru hbes CUTI. Aku tahu solat aku memg tk ckup but aku memg tgah try sikit sikit . Saya hanya manusia biasa wak :') Sekurang-2 nya aku try nk brubah kan? Haha k dah. Pkol 830 cmtu pegi dinner kt Giant dgn adik sayaa Narul and kembar saya Nida ;) Second, aku dah bakarrrr bendalah bodoh yg buat aku nges tu. Saksi aku Narul and Nida. Tk percaya lgi tgok niee.

Haha puas tk korg ?! Semua nk aku lupakan dia kan, nahh aku tgah dlm proses ;) Bukn sebelum nie aku tk mencuba , aku cuba je sblom nie tpi tk sungguh-2. Skrg aku sungguh-2 ;) Kay lpastu jalan-2 dgn Narul. Heh bukannye nk sgt pun -.- Bg ruang dkt Raje & Nida je. Raje nie time time nie jugaklah nk kua dgn Nida. Naseb aku baik (Y) Lifeless gila aku dgn Narul. Tkda arah tujuan lgsg. Dia dahla bwak cm org gila. Zzzz -.- Then 1030 Narul tu dah kena balik -.- Pfft.

Lepak dpn rumah aku pulak ber3 dgn diorg. Bosan,tetiba rasa nk text DIA. Text lah and setel semua. Dia ajk setel dpn rumah. Kay setel semua. Haihh kebenaran kebenaran, bilalah kau nk keluar :) Kau betul menyiksa kiteorg dua lah. Fck lah. Penat sia aku hidup mcm nie. Tpi gentle, lpas nie serious tkda lagi . No more kay semua benda bodoh nie. Harap tdi last. And yeahh, i know you're reading my blog sistaa, thanks a lot bg kerjasama :) Nice to slowtalk with yaa, haha. Pkul 12 aku chaw. Sembang dgn Nida dkt bwah smpi pkol 1. And skrg nk dkt pkul 2, dia dah tidur. Aku je tgah onl. Haha dah, nk join dia tidur :D Bye peeps ! xx

No comments:

Post a Comment