Mistletoe

Hai 30/10 ! So.... Bulan Oktober hampir melabuhkan tirai right? Aww so shadd ;( Cepatnya masa berlalu. Kalau boleh nk ulang balik masa time PMR, boleh dok? HAHAH! Best what time PMR hri tu, tkda tension-2 pun, belajar pun best je. Tk mcm midyear kot, tension je. K dah dah stop psal PMR.

Smlm ite kuaa dgn Nidot ite. Pegi Wangsa Walk je pun. Just semata-2 nk tgok Paranormal Activity yg org lain ckp best gila apa bgai, smpi kiteorg cite tu tk lah begitu menarik T.T Err kay whatever, sepanjang cite tu aku asyik sepetkan mata je. Haha kay nk ckp mata aku memg dah sepet lettew, diam diam :P Kayy then balik straight pegi Giant, aku ada benda nk beli kt situ dan benda tu sangat sangatlah penting :) Petg tu lepak dgn Elis :D Supposed to be with Nida too but dia busy dgn Raje -..-

Ahah, pastu mlm tu aku duk rumah je -.- Ingat nk kua jalan lgi tpi welamak aihh pening gilaa kepala nie ha. Nmpknya sakit lama menyerang kembali :) And setakat nie alhamdulillah lah mission yg aku plan tu berjalan dgn lancar. Aku buat sikit-2 lahh :) Aku memg buat kay apa yg aku ckp haha jgn dicabar ;p Lpas nie url and favicon pulak. Url dri smlm nk tukar tpi tiba-2 pc stuck, cibai sungguh. Favicon pulak tetiba tk boleh tukar. Haha AF, see. Blog i pun dah syg dkt you ngehngeh okbye.

No comments:

Post a Comment