Strive Together


Hi guys :) Bru dpt cll dri Ckgu Roslina, dia ckp jgn nk study berat sgt. Haha, okayy ckgu. That's why aku online nie. Haha otak tkleh nk msuk dah T.T Kaykay nk cerita psal hari nie :) Gabung klas dgn 3b lagi sebelum rehat. Tkde ckgu tpi klas tk bising. Haha untunglahh semua sdar yg esok nk PMR -.- Aku bce agama kejap lpas tu sembang dgn dorg -,- LOL, masalah masalah.

Lpas rehat ada taklimat bagai. Urghh berdebar-2 siaaa :/ Lpas tu kena slam-2 ckgu semua. Org first yg aku mintak maaf , Nida, Farah & Mimi :) Hikhok, sbb diorg yg ada dpn aku time tu -.- Then salam jumpa ckgu sana ckgu sini. HAHA sedihh kot tpi tk nges pun ;p Jumpa mmbe semua salam mintak maaf :/ Yg piejan nie tk blah, smpi dia 2,3 kali nk salam -.- Haha , tpi seriously tdi aku mcm ikhlas gila. Dkt smua org kot aku mintak maaf*yang kenal. Dkt budk tu pun skali. Yg tk kenal pun ada salam sekali tadi haha lagi tk blah dah ahh jantan dia tu -,-

K pape je . Btw , awkk awkk semua. Ite kt sini nk mintak maaf lagi skaliiii. Ite tau ite bnyk buat salah, suka maki org, kutuk org dan bagai-2 . Maafkan ite yee, tkde manusie yg sempurna aite :') Itee syggggg sgt kawn-2 ite! Lagi-2 yg tengah baca blog nie haha iloveyouguyssssomuchhh! Goodluckkkk jugak korgg yg sebaya dgn aku tuh , aha kita struggle hbes-2 wehh 4 hari nie k! Chaiyokkk guys :D

Last words, thanks kepada semua yg wish :) Muahhhh ! :*

No comments:

Post a Comment