Birthday & Anniversary

Aku malas ah nk cite pasal kau pompuan. Kau ingat kau dah cover sikit punya baik ah? Haha bodoh. Harap f5 tapi tkde ah bijak mana kau nie sampai aku boleh kesan siapa kau. Damn stupid :D Terasa ke baby? Oh g mampus :*

Kayh tukar topik ye. Harinie sepatutnya jadi hari yang paling bahagia even hajat aku tk tercapai pun, i'm still happy. Dan aku tknak tukar hari happy nie jadi hari paling suck sbb kau betina :D Okay first of all, HAPPY BIRTHDAY IZATY SAYONGGG :) Secondly, HAPPY ANNIVERSARY IZATY & AYYEE SEPET. May God bless both of you and hope kekal k guys! :* Syg korg dua dua okay muehehe :D Btw kek Ayyee buat sedapp! Tk percaya aku dia yang buat. Gentle. Hebat kau bang, nanti ajar adik ye bang? Ngeh ngeh.

K mulamula. Smlm aku tidur pkul 530. Good job right ? Yeah -,- Then bangun 1115, nida kacau aku tidur haha ngek. Kayh then gerak rumah Izaty pkul 1245 something. Haha sampai je aku dgn Farah kena pegy Giant amek kek zaty -.- Takpa ah demi bday girl :* Pastu g rumah zaty balik, dah dua baldi penuh dgn belon air . Whoaa, excited aku tgok tpi aku tk tlong. Hoho. Kayh blahblah then kiteorg bwak makanan segala turun kt taman casma tu ha. Okay tk ramai pun, zaty farah nida aku mimi tiara and ayyeee :D Izaty nie ha yang tknak rmai, nk yg terdekat je . Elis Zaza and Babe tk dpt dtg. Urgh, gentle aku ckp kalau diorg dtg mesti meriah nak mampus sbb perangai budk diorg ;D

Elok-2 dah siap makan, hujangg turun :) Okay watlek, kiteorg lek je dlm hujan. Sbb tahu jpgi nk main belon air basah jugak. Kayh main belon tu tkleh bla gila :D Aku paling teruk kena, cibai. Diorg ramai-2 serang aku. Kayh sabar sabar. Sorg nk lawan diorg , tk pat ah en. Dah hbis tu, kiteorg lek lek jp kt padang tu. Hujan kejap lebat kejap rintik kejap reda O.o Ada pakcik usha slack, masalah sungguh. Aku bg ayat bodoh bak kata Izaty ; Kita buat bodoh selagi dia tk sound. Aku ckp benda betul dia ckp ayat bodoh -.- Bungek, touching sebulan dgn kau. Hahahah :D Btw, tadi Izaty dgn Ayyee kena makeup dgn kek terok :D Kayh my plan act tpi nida yg melaksanakannya. Good baby , thumbs up :D

Blahblah, semua plan nk gerak rumah Nida. Mcm biasa rumah ke2 kiteorg. Rmai-2 mandi dkt rumah Nida . Haha then semua satu rumah layan AL-HIJAB. Bodoh, aku tktahu lh doe asl skrg aku penakut gila. Asl dah dkt-2 babak hantu keluar, mesti tangan tutup muka. Tgok tv dari celah jari-2 . Aku kuat terkejut weh skrg. Sumpah benci fucking shit -.-t Penakut and kuat terkejut. Aku ada penyakit lemah jantung ke apa nie? -.- Ya Allah, minta dijauhkannn.

Kay atas nie hadiah kiteorg untuk zaty. Aku, Nida, Babe and Mimi beli time hang hritu. Bila picit dkt love tu ada lagu happy bday akan berkumandang :D Kbai, pkul 715 sampai ah rumah. Makan lpas tu baca novel sat straight tidur. Aku penat ngantuk semua. Pkul 11 jaga balik. Ahh memg tidur pkul 5 lagi ah malam nie -.- Supergirls sorg pun tk onl. Penat sangat k guys? Haha, btw thanks semua ilapyouuuu :') Pasal impian hasrat hajat aku dkt second blog tu, aku still tk berputus asa kay? Aku percaya aku boleh dpt kau balik :') Kbye .

p/s ; Sorry gmbr aku tkde lgsg. Aku pegg camera 24 jam. Gmbr main belon air pun tkde sbb hujan

No comments:

Post a Comment