Dosa Meninggalkan Solat

Hi and Assalamualaikum.

Tadi aku on efbee, haha rutin harian kan? Then macam biasa perkara wajib bukk news feed. Tup tup ada orang share gambar hanjeng tgah lpas hajat ats ka'bah. Menggelegak lah wey -,- Gentle, straight komen 'macam SIA* LAHH!' . Okay seriously, aku sakit hati gila tgok gmbr tu. Sedih pun ada. Aku tk boleh share gmbr tu dkt sini, sbb ada org ckp kalau aku share gmbr tu then ada org kutuk maki maki sbb tgok gmbr tu nti buat tambah dosa. Thanks for that information bruhh :)

Skrg aku tgah ABC -.- Aku tk suka. Erghhh bukan nak bajet baik tapi aku rasa nk solat :( Sbb bila solat je boleh buat aku tenang, bahagia. Waktu doa lpas solat je aku rasa tenang sangat-2. Even doa tu kat mana mana and dlm keadaan mcm mana pun boleh tpi still, kalau solat and doa lpas tu lagi tenang :')

Sesungguhnya solat itu ubat yang paling mujarab untuk mengubati jiwa yang lara dan berduka

MENINGGALKN SOLAT SETIAP WAKTU ;
SUBUH: Dia akan disiksa selama 60 tahun didalam neraka.
ZUHUR: Dosanya seperti membunuh 1000 jiwa orang Islam.
ASAR: Dosanya sprti mruntuhkn ka'bah.
MAGHRIB: Dosanya seperti berzina dengan orang tua sendiri.
ISYA': Allah tidak redha ia hidup di bumi Allah & di segerakan agar ia mencri tempat lain.

Ya Allah, aku selalu sangat tinggal subuh sbb doa qunut aku tergagap-2 lagi ):

No comments:

Post a Comment