Edge Of Glory

Qairaa Damia merupakan anak kepada Dato' Irham dan Datin Ayu Laila. Menjadi anak kepada tokoh korporat yang terkenal tidak menjamin kebahagiannya. Ibu dan bapanya sering bertekak dan tidak sehaluan. Mereka juga hampir bercerai. Pemergian kembarnya, Dania telah menyebabkan dia berubah 360 darjah. Zarif Asyraf, sepupunya yang sentiasa menemani hari harinya menjadikan dia lebih tabah dan kuat menjalani dugaan hidup.

Tengku Amirul Haiqal, seorang pelajar baru dari luar negara yang mengambil tempat arwah kembarnya, Qairaa Dania di dalam kelas telah menyebabkan dia sangat membenci jejaka itu. Kebenciannya semakin utuh ketika jejaka itu menyebelahi musuhnya, Raja Rissa Farhana.

Adakah keluarganya sudah berada diambang kehancuran? Berubah bagaimanakah dia? Begitu utuhkah kebenciannnya terhadap anak tengku itu?

Saksikan filem ini di astro prima sekarang ini ! K gurau. Haha hai guys. Nak baca cerita penuh? Nak la nak la :P Okay klik sini. Okay blog nie aku create dri tahun lpas tapi tk berapa guna. Dulu blog nie aku private skrg bru aku bukk . Act malu jugak nk bukk but kita haruslah ada keyakinan diri lol -___- Skrg aku buat novel tu khas untuk novel rekaan nie. Haha aku kuat berangan so buat lah cerita nie. Untuk suka suka je kay. Guys, support aku kay? Ayat mana tak betul tolong betulkan. Beri saya tunjuk ajar meh. Aku bukannya pandai sangat. Kalau ada sesiapa nk tlong kasi idea sikit pun boleh. Add aku kt fb nty kita bincang kayh. Haha macam ada :P Semua nie memang untuk suka-suka. Lagipun dah ramai buat novel kt blog. I'm so jellyy ~ Baca dari part 1 okay? Jgn lah skip skip nanti korg tk paham cerita -,- Follow kalau minat. Tk paksa. Happy reading guys! Muahh :* Do support me okay !

#Its 530am and I'm still typing -___- Urgh can't sleep !

2 comments: