In The House

Chill Dinie Aimi :) Selagi boleh sabar , kau sabar sajoii :) Selagi kau boleh tahan air mata kau tu, kau tahan :) Selagi dia tk aibkan kau lebih-2, kau biar je. Kau orang teraniaya, ingat Allah kay. Dia ada dengan kau :') K enough. You started it then you must stop it. K tukar topik.

Ahad, 20/11


Duduk rumah je memanjang -,- Malam tu pegi Greenwood nk hntr atok, nenek and afi & amir naik bas balik kg. Pegi dlm pkul 9. Ergh, bas sampai pkul 10 kay?! Oleh sebab aku pun dah tahu yang bas memg smpi pkul 10, smpi smpi greenwood tu je aku straight text Nida ajk keluar. Ngehngeh, lagipun sebelum tu memg dia ad text ckp dia bosan ;p Then dia amek aku. Kayh nida mcm org gila malam tu, dia ckp dia jadi gila sbb jumpa aku. Rindu aku lettew, tahuu dah :P Haha then pegi rumah MiMay. Bungek, Mus and bapak dia and adik-2 laki dia tgah tgkp ular -,- Pfft then Mus bawak ular tu dtg dkt kiteorg. Okay kecik je tpi eww please, geliiiiii -.-


Isnin/21


Okay Supposed to lepak with 'em. Oleh sbb Babe pun lama tk klua en tup tup mama ajk aku teman dia... -.- Dia ad hal, dia suruh aku teman. Okay ikut sajoi ! Tah pegi mana mana tah -,- Lunch dkt JM Bariani House Prima Gombak. Aku buat bodoh je tgok Poksu and mmbe dia tu japgi dia ngadu dkt mimi and nida ckp aku buat sombong dgn dia, nty dia tnak bawak aku pegi uptown dah. HAHAHA tepok ah! Touching mcm perempuan -,-


Selasa/22


Aku kemas rumah bhaiii tengah hari tu :O Ya Allah, mcm tk percaya bhahah. Aku sapu dlm rumah, luar rumah , mop lantai, agkt kain, lipat kain hahaha. Dah siap semua mandi dlm pkul 4 mcm tu -.- Then baru onl. Haha pkul 5 pegi amek Zaty dkt Casma then jalan jalan dgn dia. Mana Nida mana Mimi? Mesti tertanya en? Haha k diorg kerja pkul 5 sampai 10 malam, memg boleh lepak ah -.- Okay pegi rumah dia. Okay segalanya berakhir hri nie -,- Yg mcm kt older post tu. Errrgh. Then pegi padang dkt 7e tu lepak dgn Narul. Then dah lepak dgn dia pegi rumah Dkna pulak lpak dgn dia hahaha. Bungek betul.


Rabu/23


Hari nie mama jaga Spm pkul 2 mcm tu . Lewat skit. Okay gerak rumah Nida dalam pkul 1 mcm tu. Kiteorg layan movieeeee. HAHA, satu rumah layan. Termasuk adik kembar dia, and syamel pun join skali. Haha tk pernah pernah pun Mel tu join sebelum nie. Bosan teramat ah tu. Dah ah dia sorg laki, duk tengah-2 pulak antara perempuan-2 nie en, haha. Kbai. Malam ite pegi pasar dgn Farah, Narul & Dkna . Pastu lepak padang. Ada keling nie, rambut dia panjang main buaian kat situ. Omgahh :| Diorg nie cuak lebih. Pastu bila aku nk start story something dkt diorg, boleh pulak diorg usha lagi keling tu. Diorg rasa keling tu hantu haha bodoh ! Bila aku dah strt cerita smpi C, keling tu blah. Diorg usha lagi -.-


Keling tu boleh pulak bersandar dkt kereta. K aku marah, diorg fokus dkt cerita aku balik. Bila aku dah cerita smpi G, keling tu masuk rumah, diorg usha lagi -.- Haha sial, sakit hati aku. Kebetulan pulak lpas tu ada kereta keling bru drop dpn rumah dia, Narul g tambah cerita mcm nie ; Alaa keling tu touching dgn suami dia, sbb tu bila suami dia balik dia masuk rumah. Hahaha bungek kau dik, sesuka kau je tmbah cerita -.- Smpi kol 930 kot lepak dgn Farah and Dkna. Then diorg balik. Aku round-2 dgn Narul. Smpai padang balang hah, paling tkde kerja -,-


Khamis/24


G amek duet 100 tu. Means, jejak skolah lah kan. Woyyy, ada satu perasaan meh bila menjejakkan kaki dkt skolah tu hahaha. Rindu ada sedih ada marah ada semua lah. 3 tahun dkt skolah tu. Hoyy kenangan semua dlm otak mehh ! HAHA then boleh pulak tetibe rase menyesal tk pegi skolah lpas PMR tu ha. Ada dlm 3 hari je pegi tu pun semua sejam dua jam hahaha bodoh tahap tk ingat. Okbai. Petg lepak dgn Dkna and Miwaaa :3 So cuweettt kayh lepak dgn adik-adik ~ HAHAHA


Jumaat/25


Moveyy ~ Misteri Jalan Lama,hahaha cerita hantu paling karut pernah aku jumpa. Tk hantu sgt pun. Aku tengok gelak gelak lagi even semua org terpana tgok cerita tu en. HAHA, aku gelak tkleh berhenti. Tau kenapa? Nehh, pegi tgok sndiri kay :P Err smpi smpi WW tu straight aku jalan masuk BlackQueen tu, beli rantai and bangle. Boleh pulak lupa nk pakai segala benda tu kan. So kosong je tangan nie ha -.- Naseb pegi dgn mama , kalau pegi dgn mmbe jgn harap aku nk beli mhahah~

Lpas moveyy , dlm pkul 450 cmtu, mama nk balik . Tapi aku halang ~ Kahkah, pegi kikis duit mama dkt Popular. Aku kaki buku, tktahu ke :3 Except buku pelajaran hahah. I got ;



Nahhh, please be jelly gaiss ~ Aa+Bb nie aku dah baca dah f1 tpi lupa. Haha gentle cerita nie gempak. Dah lama aku nk beli akhirnya dpt jugak ~ Dork Diaries tu mama ckp aku tamak smpi beli satu set trus, bukn nk beli satu-2. Hahaha , lek lek. Dlm pukul 6 suku macam tu baru chaw then pegi amek Alisha dkt rumah Cik Siti then pegi dinner dkt Garden k that's all fr today. I miss my supergirls by the way <3


No comments:

Post a Comment