Mindless Behaviour

Aku ckp aku tknk update kan tpi skrg aku terpaksa update jap, dada nie rasa nk pecah. Lagipun cousin aku tengah mandi. Dia tkkan baca muahaha.

Aku rasa memang aku tak boleh duduk gombak lah -.- Duk gombak je otak serabot. Duk gombak je kepala rasa nk pecah. Duk gombak je rasa nk bunuh orang. Duk gombak je itu duk gombak je ini. Aisehh. Time stay bangi 2 hari tu okay sajoii aku. Tkde nye pung nk pk bukan-2. Skrg semua mcm shettt. You know what is sheett? Shet is shit and shit is shet hahaha bingai mangai segala lh kau deneh.

Aku rasa tenang bila aku pk positif je. Bila aku pk yang 'Allah Maha Adil'. What goes around comes around. Sheeshh, tetiba rasa tk sabar gila pulak nak masuk U. Muahahha. Aku kuat gilaaa baca novel skrg. And semua tu akan buat aku berangan kuat -,- Kalau boleh kan aku nk naty jodoh aku parents pilih kan macam org dolu-dolu. HAHAHA ramai tknak kan? Aku tahu. Tpi benda nie slalunya end up happy je. Sbb yelah pilihan parents kan. Mulamula tu gaduhgaduh then gaduh gedik then gaduh manja and last happy sampai mampos. Ergh kay, it's all about a happy ending k.

Live a life, geek. Grow up, kiddo. You know what's the best fr you. Right? Do the best fr yourself but never hurt people around you. Got it, babe? I know you're 'gempak', 'awesome' , 'prettay' and more. But yeah please, mind your words and manners. Me hurt a lot bcause of you :) It's okay. Told you that I'll never turn back to the past.

No comments:

Post a Comment