Nightmare & Sweet Dream


Aku asyik ingat mamat dalam mimpi aku beberapa hari lepas. Lama dh, ad la 5,6 hari. Aku tktahu dia siapa! Dalam mimpi tu dia tk jelas sangat k! Aku asyik ingat mimpi tu even aku tktahu dia siapa :( Tau tk aku mimpi apa? Mesti lah tktahu en aku tk cerita lg -,-

Kita gelarkan dia nie A. Dlm mimpi nie aku sayang A. Sgt sayang :/ Then A ckp dkt aku dpn B yang dia sayang sgt dkt B! Dia ckp yang dalam hati dia memg tkde lgsg dah nama aku! Aku nangis dpn dia teruk gila then aku lari. Kecewa lah konon. Tup tup dah sampai ke mana-2 tah, ada org peluk aku dari belakang :O A. A??! Yes, terkejut beruk lah aku en. Then dia bisik dkt telinga aku ;

"Please jangan stop sayang i Dinie Aimi. I sayang you. Percayalah ini semua lakonan i semata-mata. Pegang janji i, suatu hari nanti i akan datang balik dkt you. I untuk you. Hanya masa yang menentukan."

Aku pusing belakang, pandang muka dia yang tk lepas lepas lagi peluk aku -,- Tappppppp tapp tetiba aku straight kiss dia! Terharu lah konon. Astaghfirullahalazim -,- Shit, apa punya mimpi ah buat dosa lak en. Hahahaa. Adoy, sampai sekarang aku tertanya dia siapa. Tk pernah-2 aku kenang mimpi lama mcm nie. Siapa dia doh? Aku rasa dia jodoh aku tapi siapa dia?! HAHAHA, myb tk jelas dlm mimpi tu sbb aku tk kenal kot siapa A nie in real life -,- Maybe? Hahaha bru 15 dah pk jodoh, ada sajoiii kau Dinie Aimi (: Mimpi nie bagi aku nightmare and best lah sikit -,- Bukn bab tu tpi ntahh, sbb aku rasa aku syg A nie gegila dlm nie muahaha <3 Aku admire dia dah. Asyik hrp mmpi dia lg and nk sgt tau siapa dia! Putera dalam tidur, muncullah engkau :')

No comments:

Post a Comment