Young Wild Free


Problem problem -,- Tkde ah problem mana. Aiseh mannn. Kay first of all, smlm semuanya berakhir :') Apa benda? HAHA takpayah tahu la! Okayokay, nk tahu jugak? Ergh tkpyah lah, sakit hati je ingat balik ;') Last note fr ya. Aku anggap kau berdendam, aku tknk aggp kau lupa diri even rmai je ckp kau lupa dri. Aku anggap kau blas dendam terhadap aku dan skrg aku tgah terima balasan-NYA. Terima kasih, semuanya dah berakhir smlm, 22/11. Thanks a lot ! 3 years yknow, and now its over bruh ;') You know what is over? Over, finish, habis! But percayalah yang kau lah jantan terbaik dan terhebat ;')

Okay bai. Aku nk cerita pasal Timah. Timah txt aku pagi tadi, tpi awl sgt hoi dia text! Memg aku bangun --' Aku reply pkul 11 cmtu tpi dia pulak tk reply. Tup tup, pkul 7 dia txt balik. Dia tny aku nk tak spent time dgn Leman -,- Oh shit. Aku ckp aku tknk. Aku tanya hati aku, aku nk tknak ? Dan jawapannya aku tktahu :) Seriously. Tk tahu. Tk tahu tk bermakna tknk dan tk bermakna nak okay. Aku tktahu apa motif dia offer aku lepak dgn bf dia tu tapi ntahlah. Aku tk paham Timah nie, betul aku tk paham , dia sgt pelik hoho :'/ Cuba pikir, kalau aku pegi spentime sana dgn Leman, mesti lepas tu aku asyik teringat Leman and mesti makin rindu aite? So baik takpayah.... :/

Aku tktahu lah. Aku dah tawar hati sejak kes keramat 22/11 semalam. Sakit smlm tu tk hilg. Nk lepak dgn org lain, org lain pulak offer lepak dgn org lain hahaha apoii pening sudah :| Aku rasa aku dah tk perlu mana mana laki except jantan-2 tk guna dkt My Everything nie <3 Haha haishh, pening dol :/ Timah timah, kenapa lah awk nie pelik sgt :O Bedah (aku) dah try jauhkan diri dari korg sampai snggup tuka number kot. Ingat buat mcm nie, Timah tkyah pk ape-2 dah psal Bedah tpi... Timah , one fact you must know. You're soooooo damn weird :O

Papepun Timah, thanks offer benda tu :) But, I had move on for a longgg time so why I have to turn back ? :'/ Going out/spent time with him means I turn back to the past yknow ;'/ Erghhhhh! Case closed! Serabut dah bye.

No comments:

Post a Comment