Breakthrough

"Tidakkah kau mahu, tidakkah kau rindu mahu tengok ombak bersama aku?"

"Siapa you nak panggil? Datin Maimun!"
Hahahaha dua part nie gentle aku gelak tk henti henti dooooou :D Hahaaha papepun congrats Osbon <3 Boboi don't worry, you're still the best for us ngeee , ala tomey tomey :P

Okay, tadi Orientasi. Uweyyy stay kelas C, 4C <3 Science Stream, alhamdulillah ada rezeki lagi masuk kelas sc ;O Rasa macam berat je nak masuk f4! Lpas nie takda dah 'budak PMR' lpas nie jadi 'budak Science' . Homagad, rasa cuak je nk bawak science tapi aku dah janji dgn diri aku weh, tknk maen maen dah next year yang tinggal 23 jam je lagi nie. Aku nak study hard douu, tknk main main dah :( No honeymoon year aah dey! Honeymoon hongak lu sampai Spm kantoii, pfft tkmau tkmau :| Kantoi PMR tkpa jangan SPM dah adoyy cuak nya saya :'|

Bytheway, my baby babe dpt 4D dol :( Oh God, 2 tahun aku stay kelas dgn dia, kalau next year tk sama kelas mau mati aku weh mati :'| Yea memg memg, saya tak boleh hidup takda dia. Problem? :| 4C sama dgn my twinnie tapi dia nk turun account. Farah 4D sama dgn Babe. Farah, kenapa culiik babe aku?! :/ Zaty jauh sikit sesat A. Haha pandai bolehlah. Mimi dpt E, kelas account. Mii, struggle k next year?! Alhamdulillah dlm kalangan kiteorg semua kelas science and account je, tkda yang pegi petg :') Sefoya-foya kiteorg, \ada pulak ayt nie/ study kiteorg okay tau (Y) HAHA. Btw yknow what? Dlm kls ak ad bitch and drama queen ! Sumpah tak best. Hbes la 4C, penuh dgn drama lpas ni :/ Baru orientasi pun nk leleh, sakai. Bitch, please. I still hate you like i did yesterday \dari form1/ ;)

Nervous sgt. Rasa mcm pegg tanggungjawab besar :/ Yelah tahun dpn tkda bibik dah, adik adik semua aku kena handle :/ Dahtu, kena struggle for SPM awl awl tknk kecewakn mama dah ;/ Aku try baca buku bio tdi, wehhh bukan takat berbelit, dah putus dah lidah aku nie sebut semua kejadah tu dlm bm. Saya sikit pun tak bangga pakai bku baru dlm bm tu -.- Serious aku baca tk masuk hotak doo. Tkpa redha, jangan putus asa dinie aimi (Y)

No comments:

Post a Comment