Hot & Cold

Rabu

Hari nie lepak. Haha yeaaaa Dinie Aimi, cerita macam kau tk pernah lepak. Padahal... Pukul berapa tah aku gerak amik Mimi. Then pegi skolah. Lailai freehair -.-' Seriously ini 1st time k pegi skolah freehair! Bkan kau memg freehair ke? Ye memg memg tapi aku hormat skolah slalunya mcm mna pn ak pkai tudung tpi smlm.. Aku ingat nk gerak rumah Nida dlu pinjam tudung dia tpi dia suruh straigt pegi skolah and dia ckp tkpe, da ramai sgt dah dak freehair g sekolah. Aku pun selamba badak lah masuk sekolah. Tuptup jumpa Cikgu Zaleha pulakk haihh naseb cikgu tk ckp apa. Cikgu tanya result je hikhuk. She is my fav teacher, iloveyoucikgu <3

Okay beli buku then jumpa Amin borak jap blahbla blik rumah Nida. Lpak jp then gerak Sri Gombak Prima meh 5 orang aku Nida Elis Farah Mimi <3 Haha smpi smpi tktau nk mkn kt mna, aku dah lpar gila. Last last msuk oldtown. Lol, sangat tkda kerja. Makan makan. Makanan dia memg sedap tpi mahal lah. Bantai lh, aku lapar -,- Lps tu kteorg pegi Karok. Yknow what gais, this is my first time. SERIOUSLY. And actually sya tk minat ok TAK MINAT. Tpi smlm rsa nk try and lgipun tgok mimi tension smcm pasal kes dia tu then ajak je lah. Kemain jerit tk jerit ah May tu -.- Time lgu Tanpa , aku leleh -.- Lagu kenangan hee :D Smpai lgu Tonight Im Lovin' You semua bgun lompat lompat hahaa ye pun bolehhh la. Rasa dah mcm dkt club, dah la kuat gilaa weh -.-

Biasa ah first time, perak sikit. 11 lagu kiteorg karok, hbes chaw pegi Tutti Frutti <3 Kemain gila mcm beruk diorg kat sana. Yg aku tk fham sehapak pun apa yg diorg glakkan -.- Then lpas tu lepak jp lagi sbb tggu Del ;O Mmbe dari f1 weh, dri myspace ke ym then facebook tpi TAK PERNAH MEET! Padahal Namie yang aku baru kenal pun boleh met. Jumpa dia sembang blahblah , balikkk ! Hntr Mimi balik rumah dia then dia amek Lc paksu teman aku amik Nida then Nida follow aku pegi Samudra. Amik Alisha then pegi lepak dgn Zaty. Lepak dpn 7e, tkda kerja hahah! Mlm pegi psar jp then lepak taman biasa. Jumpa Mai, Cho, Kerol Muadzam and Hana dkt situ. Lepak dgn diorg, haha masuk air jugak doh diorg. Then Narul sampai, merapu meraban menampar menyepak dgn dia. Adik saya tu bungek -___- Kbai 950 balik dh Afiq smpai dah nk amik Nida :( Then aku layan cerita Ungunya Cinta sorg sorg kt bwah. Part last tu apa lgi leleh siaaa <3 Tapi cover sbb mama tiba tiba ada -__- Best weh cerita tuuuuu !

Khamis

Pukul 130 aku pegi amik Farah dkt rumah dia. Time nk keluar rumah tu Hisyam membongok -,- Ada je muka kau kat mana mana en skrg, haha menyamph pulak aku :p Then pegi sekolah selasih beli barang adik aku yg omey tu -___- Pastu pegi Tu Dok Ko nk beli nasi ayam. Lama gila, duduk ah situ jap kebetulan Narul lalu situ borak ah dgn dia. Kena tampar dgn dia kot Narul thanks me lap chu dik -__- Dah la tampar then straight bla. Errr , beruntungnya ada adik cina macam kau D; K duduk situ, then akk tu tny nk minum apa -__- Lol kak, kami datang nk beli nasi ayam je. Dah dia tanya, aku pun jawab la. Aku ajk Farah makan situ. Haha 1st time jugak makan dkt sini . Harap kedai belakang rumah tapi tk pernah pun -.-

Lpas makan pegi Greenwood kejap Farah nk beli tudung. Balik Samudra balik then lepak rumah Elis. Zaza pum ada. Heh ada zaza nie, mau tak kering gusi lah weh. Penat gila gelak tdi hahaha then pkul 4 mcm tu kot, kiteorg gerak giant nk cri belon untuk malam kang. Tpi mahal so tak jadi ;P Pegi kedai Macha. Beli aiskrim pop fav aku tu haaa <3 Dah sudah pegi rumah Zaty, ajk dia bbq malam nie. K then pegi rumah aku jap amik baju amik tikar untuk malam kang. Jumpa mama. Baru balik dri Putrajaya pegi check boleh pindah ke tak and guess what? Mama cakap ;
"Tak boleh long. Tension mama. Hahhh duduk lah lagi 3,4 tahun kat KL nie!"

Hahahaha mau tak melompat aku. Yeay yeay yeay <3 I love you kerajaan, terima kasih kerana tidak meluluskan ! Terima kasih Ya Allah, Kau makbulkan doaku :') Hee then pegi seberang. Jalan sana jalan sini. Elis and Zaza nie memg kaki jalan -,- Sampai ke Taman Pelangi sana. Sepanjang atas moto tu, aku asyik nyanyi lgu Uyaya Uyaeh tu je dol. Dgn lagu Catdogs haahaha. Bodoh ngokngek. K malam. Pkul 8 baru aku keluar rumah pegi rumah Elis. Lepak tgkp gmbr dlu baru start. Farah yang buat semua dgn parents Elis, ahhaha. Yg lain semua lek j lahai -.- Sampai pkul berapa tah Mus dtg dgn Poksu nk amik Mimay :( So shad. Mus kau ex-laki tak guna en? Lama tak jumpa aku, dah jumpa aku sebok nk keluar bagai, shit. Tengok aku dah terkutuk kau lagi lalala ~

K blahblah pkul 11 berapa tah aku pegi lepak dgn Ayien mueheheh :3 Lama siaaa tk lepak dgn dia. Danish tetiba tanya aku kau skolah mana -__- Weirdo, dah la tk penah tego aku tetiba tego ni panggil aku Aimi hahaha . Dia ckp dia tahu nama aku Aimi je. Pastu Ayien Mukhriz Danish merepek pasal nama aku. Dibi Aini lah Dimi Aini lah haha eay first time ckp dgn Mukhriz balik :'3 Ex-bestie weh. Form 1. Form 2 tak berapa rpt sbb kelas lain. F3 lgsg tk bertego . Mcm gaduh pun ada tapi tak pun. Smlm tu aku rasa boleh nk bercakap dgn dia sbb baju dia <3 Baju kelas f1 yang omey tu haha dia pakai lagi :'O Heee lepak dgn Ayien nk dkt pkul 12 jugak lah. Kbai. Orientasi next entry. Entry ni dah panjang sangat!

No comments:

Post a Comment