I Wanna Go

Hiiiii Guys :D Smlm saya hang. Knp smlm tk hrini? Sbb sya tk suka kluar rabu , sbb rmai ya amat T.T Tgah tkde mood nk bersesak. Hah, aku gerak dgn Nida, Zaty, Mimi dan Afiq. Slalu sesat sorg en -___- Haha dlm bas otw nk g Melati tu, boleh sama bas dgn Kiki pulak. Hmmm :| Siapa kiki? Nanti kalau aku rjin aku cerita pasal dia. Someone. Dia pernah bermakna. Hmmmmm tklebeh sbg abang je kbai -__-

Kthen sampai Klcc tu pukul 145 something and terus jumpa Ajim Tiara Tiara Narul Dkna dkt Topman and yeahh tepuk diorg ckp nk gerak Pabeee -___- Hehh saya mlas saya mlas! Sbb? Saya bknlah budk hot :D Yg market market g pabee then lepak mamak. Yg baj baj pegi nk tgkp gmbr kat sne je, haahaha terasa? Mampos sayang <3 Then kiteorg g Pood Court. Haha pood court pun boliahh :D Kiteorg 4 je, Afiq kiteorg tinggal dkt Ajim. Makan, makan. Haa jumpa Ayien :O Selang satu meja dri kiteorg je. Bongok doh dia tu, sejk bila suka main telinga aku pun tktahu ah -..-

Lpas makan gerak pabee. Sbb Ajim and the gang dah sampai sana dah pun. Smpi sana straight pegi GSC. Sbb Nida tu nk tgok sgt Satu Malam Kubur blahblah tu. Sekali.. Tkda! Bodoh, GSC sakai sakai -..- Lpas tu pegi cri mangkuk ayun yang lain. Jumpa kejap 5 minit then terpisah lagi ahhh memg memg -.- Pegi Vinci, Nida nk cri jam -.- Then jumpa Namie si mangkuk ayun :O BAPAK LAHH! Galah sial kangkung nie :O Gentle. Tk caya? Jap tgok nie ;


Haaaaa -,- Ni pn kaki dia senget. Paras leher. Sumpah trasa pndek -.- Kbai Namie dgn mmbe dia. Apa eh nma dia, haa Wan. Nama dia Wan. Okay then kiteorg nk grak Klcc balik sbb nk movie pnya psal. Namie and Wan follow. Spanjang prjlanan tu kan... HAHAHA, hnya Allah yg thu betapa kelakarnya. 1st meet je Namie nie bntai buat lwak hram tu :P Lwak yg dia tk sdar zzz :P K smpi je , kiteorg chilling kt tman jap. Then Nida Mimi Namie pegi beli tiket. Wan stay dgn aku and Zaty. Time ni ah, Zaty amek ksempatan tnya dia smthg psal err psal lwak hram tu hahaha tk kering gusi aku gelak. Bodo betul :3

Namie dtgdtg je g mrah Wan. Pdahal Wan tk brsalah -.- Haha apa bnda lawak tu? Zzzz rhsia k rhsia. Antara hidup & mati. Hahaha Namie lek Namie lek, i tk bocorkan lwak tu tengah-2 blog nie ha :P Ok ha, pastu dlm pkul berapa tah, 5 mcm tu bru Ajim and the gang smpai dari Pabee. Tgkp gmbr jp dgn dorg. Then Nida menjerit sakan nmpk Eno brbaju pink -___- Kthen 520 kot msuk panggung. Farewell. Kteorg movie 3 org je. Zaty kena balik awl. Cerita tu? Gentle mcm haram. HAHAHA, sakit perut aku :B Lpas movie tu kteorg trus chaw. Mimi nie mmekak nk blik tah hape hape je tampo kang -,-

Smpai melati jumpa Hicham. Hicham pn boleh -___- Tk skrg knp rmai jumpa org plak hri nie? Hang slasa pdhal bkn rabu, zzz -.- Ktanya dri Mid tapi mcm mna boleh sesat kt Melati pn aku tktahu ah tk dgr cerita dia sgt. Dia nie... Tnya soaln pelik pstu sebok kotor-2 kn sluar aku ye trima ksih syam bruntungnya jdi kwn kau D; Haha dh tu, 1 bas pn sebok texting dgn Nida lwak je lah kau ni weh :P K smpai pkul 830 smthg. Lpak rumah Mimi jp. 1045 blik rumah O.o Eh ha ye trima ksih kpd Irfan Azman & Azriq Dao -..- Hmm, ak rindu ex laki aku tu. Weh mangkuk! Kau tgh bca eh? Ye ah busy krja je skrg, mna nk ingat ex wife kau dh ;( Mna nk rindu ak dh :P Ssah gila nk jmpe kau skrg .____. Untung ah dh ad bini num 4 , ceh -.-

K jap, ad cerita tambahan. Hm time makan dkt food court, k macam biasa lah, aku kalau tk makan mcd, nasi ayam ah en. Nasi ayam bbq ah cm biasa. Time elok nk potong, terpelanting keluar pinggan... Stuck jap. Then bru gelak slow slow. Why why and why , shit?! Nasi sama kot, ayam sama, air soya sama, baju sama, andd... tempat yang sama weh? Shit, serious shit. Dah ah bye :3

Hi, ni kawan baru saya. Nama dia Syazwan ;3

No comments:

Post a Comment