Let The Lonely In


Hi Beautiful & Handsome readers :D Mwehehe, sekarang baru pukul 8 setengah pagi. Unbelievable kan aku onl pagi pagi mcm nie? Cuti nie, jangan harap nk bangun awl :x Mcm nie, pagi nie mama ada meeting. Stiap kali mama ada meeting, pkul 7 mama aku kejut aku exchange pegi tidur bilik mama tepi Icha gemok tu x| So pegi jela. Jpg teringat yang harini aku nk hang. Mama ni, kalau tak mintak , jangan harap di kasi nya -,- Then agk-2 dah lama sikit dia turun, aku pun turun dengan botol di tangan.

Kenapa botol? Nk buat buat air dah hbis lah padahal hajat nk mintak duit :P Eh botol? Yee botol -__- Okay mcm nie, dkt sisi katil aku tu memg ada 2,3 botol. Haha comel kan? Macam budak je ngehngeh :p Eh jap! Nie botol air biasa k -,- Motif berbotol? Sbb aku ni kan tekak bermasalah, ada tonsil so stiap kali kalau bangun dri tidur tekak rasa perit ke gatal ke, terus minum air lah en en -___- Sedikit mcm budak kan? Nk buat mcm mana dah ada penyakit nie :( Okay sambung. Then turun. Mama tanya nie kenapa bangun awl nie. Harhar then aku pun ckp lah air dah hbis dengan menunjukkan botol di tangan. Hahh amik kau, time aku ckp tu suara nak tak nak keluar. Hahahaha -____- Sakit tekak nie dari 2 hari lepas tknk hilg! :@

Dah isi air tu, straight mintak duit dkt mama. Mama pun hulur la. Fuhh nasib la. Kalau tak harini aku hang bawak 30 je lh jawabnya :\\ Then naik atas tk boleh tidur balik then onlineeeeeee je lah nie haaa smbill layan Christina Perri ._____. Shooo damn bored k. Aku pun tktahu kenapa aku layan lagu dia skrg nie. Lagu dia semua jenis slow, lagu tidur mcm tu :| Butttt aaaaa Jar Of Hearts, i'll love you forever <3 April 2011 till now, iloveyou :D Lagu paling lama bertahan dkt blog aku dlu mwhehe. Hesh dengan lagu pun nk love love -__- Eh suka akulah, sbb dia pernah ckp lagu nie lagu aku. So dia dgr mesti ingat aku en en? Hikhik ;'D
By the way lagu blog best kan? Ada tangkap leleh tak? Hikhik I do love Christine Aguilera too <3 But I love Christina Perri more <3 And yeah I love Christina Grimmie more and more hikhik ;P She's gorgeous :O

No comments:

Post a Comment