My Immortal


Kepala saya sgt ningnongtingtong. Serious berat gilaaaaa, pening gilaaa. Dem it okay. Tonsil kembali bermaharaja lela -.- Damn you Tonsil. Ce bagi aku hidup aman sikit, boleh tak? :( Heshh tu la kau deneh, orang suruh operate tknk operate. Kau tengok cousin omeyy kau tu, dah aman damai dah. Dah tkde sakitsakit tekak -.- Haih nasib baik la Tonsil nie tk bawak mati en, kalau tak dah lama dah aku mati haha ;D

Tonsil act kau kenapa serang aku time-2 cuti nie? Kau saja nk bagi aku kurus eh? Kau saja tknak bagi aku makan en sbb kau tahu cuti nie aku banyak makan, en en?! Kenapa lah kau nie jealous sgt -.- Ce kalau kau serang aku skali, kau tk bagi tekak aku ni terlalu sakit. Boleh tk? Nie nk telan air liur pun perit mcm apa -.- Actually tonsil nie tkde lah effect sampai kepala -.- Yg aku nie effect smpi kepala sbb demam. Tkde kena mengena dgn tonsil pun. Tahh mcm mana boleh demam pulak en -.- Tapi aku selalunya demam setengah hari @ satu hari je . Dan itu sangat bagus. Tk kuasa aku nk demam lama-lama. Tak larat dol. K melalut sudah -.-

Tadi pegi Carefour haha sorry tktau eja -.- Memg best lah en dengn demam nye. Ergh. Balik tu terus tidur. Pkul 6 mcm tu pulak Nida Mimi serang rumah. Aku ckp aku tk sihat diorg tk caya smpi la diorg rasa sndiri badan aku, haha "Nie demam betul nie" . Err, apa motif nk tipu?! Then diorg balik, aku tidur sampai pkul 10. Bangun salin baju jap then tido balik. 1045 mama dtg bawakkan roti and ubat. Yeahh man, i hate medicine ok -.- Dulu selalu buang ubat kot ;D And dia pun slalu marah -.- Dlu aku nie jenis tk makan mlm tau. Smpi la kenal someone ni, dia asyik marah je kalau aku tk makan mlm -.- Hiiii imissyou :'D

Dan skrg dah pukul 1 dan saya tk boleh tidur sbb tadi tidur lama sgt -.- Yeahhh, tepuk sajoii ;'D

No comments:

Post a Comment