Glad You Came

Rabu, 14 December

Hokay sepatutnya hang hari nie but tk jadi hikhok :P Keluar dgn my family dlm pkul 230 something. Pegi wwm. Cari kasut sekolah O.o Haih okay dah beli. Dua pasang. Bata & Edwin. Okay blahblah. Petg klua jap dgn Farah amek Alisha then pegi seberang kejap. Jumpa Nida & Syamel. Teman diorg pegi beli makan. Blahblahblah text Narul jealouskan dia. Hehh, ingat kau sorg boleh jeleskan akk heh Narul, wekk :P

Khamis, 15 December

Hangout yg mcm dlm entry Thanks For The Memories nie. Cerita penuh sila pergi ke entry tersebut, kbye.

Jumaat, 16 December

Dlm pkul 230 keluar rumah dgn family pegi wwm. Again jyeah -,- Tpi kali nie tgok movie :* Alvin and The Chipmunk 3 bebeh. Full, naseb baik book dah ;P Smpai smpai je pkul 3 -,- Tk sempat nk lunch dlu sbb movie pkul 320. Pegi beli Rotiboy then naik panggung beli popcorn apa segala then straight masuk. HAHA omg, damn awesome k! Sumpah la. Comel gilaaaa! Aku geram gila tgok cerita tu rasa nk menjerit je dol. Gila comel, comel gila ya Allah tergugat iman aku T.T Alangkah bertuahnya kalau aku dapat bela Chipmunk nie, haihh. Aku nk tengok lagi!!

3-4-5-6

Sit aku num 3. Ya Allah, sepatutnya aku duduk dkt 6 kau tahu tak! Sbb sit 7 tu mamat handsome gila bab! Eee geramnya geramnya T.T Kbye then lps movie makan dgn MangoChili kejadah tah nama dia, ahaha -.- Petg tu. Ajk Farah keluar lgi amek Alisha, then g rumah mimi jap nk amek novel and againnnn dia takda lagi kt rumah! Yeah Mii, kau dah boleh tepuk untuk diri sendiri dah!

Sabtu, 17 December

Pkul 3 something pergi makan AniSupUtara. Then pegi KL Fastival City. Harhar, ramai gila bodooooo mamat handsome kerja dlm tu -,- Semua muka baru hbis SPM. Ada ah jugak budk aku kenal 3,4 org. Tengok tengok gitu ah, tkde tegur pun haha c(: Tpi tk nikmat gila smlm -,- Yelah pegi situ dgn family, nk kena jaga adik lagi, dah ahh buas , ganas mcm apa. Kalau pegi dgn Nida , myb ah boleh cuci mata. Duadua sama taste kan :P Kay then petg ajk Farah lepak then Elis join. Pegi rumah Mimi. Untung dia ada -.- Cerita mcm dah lama sgt je tk jumpa :P Fyi, aku dah cerai dgn Mus gila tu! Heh, laki tk guna! Tuihh! Hahahha.

Ahad, 18 December

Tk pergi mana mana pum. Malam je pegi makan dkt Bolton. Kbai

Isnin, 19 December

Jusco Eon Au2 Setiawangsa. Cari barang. Cri barang dgn mama je, adik adik tingal dkt tmpat main main guna token tu. Lpas tu aku join. Hekhek, best okeng :P Lepas tension. Lama tk main. Tu pun aku segan segan nk main kt situ sbb situ budk je -.- Kang kena cop childish apa tak pat. Mlm lepak dataran dgn Cik Biby's family. Untung cousin aku makin handsome. Untung aku cair. Untung jugak dia lagi muda 2 tahun. Untung gila bengab siot cair dgn cousin sndiri -.- Yeeeee untung untung! Bytheway, saya sayang Mr.Harry Potter junior yang dlm gmbr ats ni, meuhh sikit dik :*

Selasa, 20 December


Rabu, 21 December

Semua bangun pukul 10. Haha yea yea sambungan entry camp. Diorg kan tidur rumah aku. Bangun bangun layan movie 702. Then makan then aku hntr zaty balik. Tingal Nida Farah je. Siap siap dlm pkul 3 gerak rumah Nida. Makan, lapar. Gossip , eh ada Elis sekali. Kalau ada Elis memg tk kering gusi pulak dgn dia en :P Lpas tu lepak dlm bilik Nida pulak. Kacau Elis texting sampai jerit-jerit dia haha Elis elis kau slalu buat aku gelak bongok doh kau nie heee anyway, iloveyouuuu Elis :'D Then lepak jap rumah Cha.

Khamis, 22 December

Result. By the way, happy birthday baby Babe! Happy birthday Ikhwan mokmok sayang. Me love you gais :*

No comments:

Post a Comment