Result

Hai Assalamualaikum T.T

Bukk efbee, newsfeed banjir pasal result. Ramai gila update 'Alhamdulillah' dan sebagainya. Bukk blog, kat dashboard pn penuh pasal result. Semua result okay okay je, me so jelly -.- Saya sgt jealous T.T Eh, nk tahu ke result aku berapa? Haha, add kt efbee, kita bg tahu kt sana :P

Teruk. Bg saya teruk T.T Bagi mereka\kawan/ tidak. Bagi mereka \family/ teruk :'/ Haih, sorry ma. Itu saja yg mampu. Tpi pk balik, memadai lah kot dgn perangai yg aku buat sepanjang tahun nie T.T Keluar tk ingat rumah, revision 3 bulan sekali, time trial tekanan sbb diorg dua, time PMR betul pun study tk berapa nk study. Mlm yang esoknya sc, keluar pegi slowtalk dgn dia. Balik terus otp dgn Nida, memg aku study sc sebenarnya. Pk balik and balik, aku rasa memg boleh kira berapa bnyk kali je bukk buku sndiri kt rumah tahun nie.

Tpi Alhamdulillah la ada A, lpas 2A, cuak jugak kalau dpt 2 je T.T Tkda D. C ada, haha haremmm! Sejarah saya A. Unbelievable hahaha ;D Tkde lah, sbb sejarah aku tk study weh T.T Time kt sekolah tu je smpt study kejap dgn Nida, Mai and Ipan. Tupun Nida cerita balik, aku dgr gitu-2 j. Aku baca apapun tk masuk otak. Serabot punya pasal ! By the way, congrats Lany kau potong aku -,- Yelah nty jumpa family semua, mesti aku kena banding dgn kau kan :')

Congrats Elis, Tiara, Qeera, Mai, Najwa, Anie, Dilla, Feesah and else yg mana straight A's. Yemmeh, kawan-kawan saya memg pandai meh ;) Congrats jugak Zaty, Zaza, Cha, Hana, Wanie, Ipan, Amin and kawan kawan efbee Hanny, Afiq, Dilla and else yg dpt 5A++. Fyka!! Kawan dari myspace then ym sampai efbee. 9A meh?! Congrats sygg! I tahu you pandai gila bab oh :O Guys, congrats. Kawan-2 saya semua pandai-2 meh. Bangga untuk korg ;) 6 Jahanam except Izaty, no worries k guys? Kita samasama melepak, sama sama merempit, sama sama jatuh dan bangun lah weyh ! <3 Semua result lebih kurg je hahah :P

Ehem, dgn result nie boleh masuk science stream tk eh? :'O Namie ckp boleh. Sbb result dia pum lebih kurg aku je. Mmbe dia 8b pun boleh masuk science stream. Ehem, harap dpt! Kbai :*

No comments:

Post a Comment