Lose My Mind


Hiii ! Seharian tk online! Miss me gaiss?! *sehari baru padahal* -.- K nk tahu kenapa aku tk online? :P Almaklum lah, sebelum nie onl 24 hours en en -.- K smlm petg en en emm ite pegi kg blah abah ite pulak :P Tidur sana. Hee k ite memg jarang tidur kt sana, bila cousin ada bru nk tidur sanaa -.- Sana area rumahnya menyeramkan sikit weh :I Smlm malam layan tv jelah kerjanya. Cm keling, kejap kiteorg bukk cekerama \betul ka aku eja/ , skejap bukk money drop sejuta tu kejap tu kejap nie. Dlm pkul 11 kot, tetiba lak en along ite sorang tu pegi melayan Congkak kt Ria -.-

Heshh, mcm tktahu lak sepupu kesayangan dia ni gila punya babi punya penakut. Believe it or not, mlm tu aku pegi tnds dgn Lany and Balqis. Masuk 3-3 orang haha censial. Tk blah en tk blah --' Yaa, saya sangat penakut. Mlm tu tidur bawah. Along and Balqis tidur ats katil. Damn, aku asyik terbayang hantu :/ K fact about me, aku sebelum tidur memg wajib teringat hantu doh -.- Kaki aku mesti aku agkt. Tkkan aku lunjur. Sbb asyik terbayang hantu tarik kaki T.T K teruk en penakut? Cermin jangan cerita. Memg aku tkkan pndg. Blik smlm tu dah aa ada 3 cermin -,-

Tengah hari tdi ramai ramai hadap ulangan raja lawak mega tu. Even aku dah tgok, aku tgok lgi. Lawak dia tk bosan pun. Sesetengah je bosan. Haha Osbon damn awesome k. Dgn lawak doraemon nya, haha setepek kena kat dahi :D Skrg aku dkt kg mak aku pulak. K untunglah jarak 10 minit perjalanan je en. Ehh semalam punya smlm. Aku mimpi dia. Err ha dia. Ya Allah cmbuduh. Fake hbes. Tk betul hbes. Smpi aku tktahu mana satu betul . Hehhh tpi mimpi tu buat aku tkda mood and yeahhh fck yeah t.t

Esok Isnin kan? Oh hell yeah, hello KL! Finally, saya akan jejak KL kembali :O Semingu lebih weh tinggal, mau tk rindu. Nida, cancel semua date dgn org lain k! Hahaha, btw aku tk jadi pegi Kedah sbb mama nie haa ada meeting 15 nie -,- Ee tpi takpa, suka sgt act :D Tpi myb dlm 18,19 nie bru nk pegi vacay dgn family. Taktahu lah kemana en -.-

No comments:

Post a Comment