Accident ; 8 Years Ago


Hi, aku dah ad dekat Gombak nie. Ohyeahhhh ~ Rasa mcm-mcm. Rasa happy + tak happy semua ada. Haha hritu beria nk balik, skrg dah smpi nk rasa sedih semua pahal lak -,- Yea tepuk Dinie Aimi. Perasaan serupa keling, keling pun kalah. Kbai apa masuk cerita keling pulak nie -,-

Tadi otw balik Gombak, hm hm ya Allah teruknya jalan :/ Berlubang-lubang. Mama ckp kesan banjir. Adehh, sakit bontot aku duk dlm kereta. Mama tdi pun dah la banyak tekan brek mengejut. Time tu aku pk hospital je. Haha teruk punya pemikiran. Then teringat accident 8 tahun dlu (Y)

Time aku darjah satu. Time tu aku stay Kedah. Nk balik Kedah dri kg, Terengganu. Time tu jalan licin, tpi abah tk bawak lju pun. Seloww je dia bawak. Tiba-tiba aku terasa kereta berpusing pusing then kebaboooooooom masuk longkang tepi highway tu. Besar lah gak longkang tu , muat-2 kereta. Kepala aku hantuk pintu kot, time tu blur . Tk paham apa apa. Tapi yang nasib nya, takde sape pun cedera ;D Huu best doh pusing-pusing dia tu, hahaha. Nk rasa lagi tpi tknk luka jugak lah, boleh? HAHA Ya Allah, apa mintak bukan-bukan nie . Minta dijauhkan :/

Lagi satu accident. Time nk balik kg. Tanah runtuh. Pappp betul betul hempap kereta yg aku naik. Tk cedera jugak kot. Bebanyak accident aku semua tk cedera , asl wey -.- K alhamdulillah lah kan ;) Hahahaha and the rest is history \sorry tak ingat cerita sebenarnya/ Yg moto je dpt luka. Tu pun tempang je, tkde smpi masuk hosp. Heshh tkpe, Allah selamatkan aku :3 Cerita pasal accident, tadi pegi rumah Nida jap. Tgok Mel. Kaki dia. Kena jahit tu. Eee seram, even time tu aku tk nmpk sgt sbb gelap. Tpi kaki dia dah kurus balik dah tk mcm dlm gambar , kaki dia mok -,- Okay lah tu KAMIL, dia pun ckp dia dah okay. KAMIL, hahah k joke, nama dia SYAMIL act. KAMIL tu ada someone sesukahati bagi. Sound trouble gila dia tu, hahaha kbai :'3

No comments:

Post a Comment