Dance Forever


Bangun pagi tengok ada banyak misscll Nidot :D Haha sorry dot, tk jaga ah time kau cll -,- K then mandi then tggu Nidot dtg then hntr adik aku pegi rumah Cik Siti then pegi rumah Farah melalak mcm org gila panggil dia boleh lak dia tk dgr then pegi rumah Zaty, dia tengah mengecat okayfine then balik rumah aku balik. Edit edit blog Nida then tk lama Zaty dtg. K pastu gerak CM. Haha takda kerja.

Kat sana ite beli present untuk my mum <3 Bday dia dah lepas lama padahal. Eh tkda ah lama mana, bru mingu lpas. Tadi aku ikat rambut . Haha ikat rambut pun nk kecoh. Tak tak, sebelum nie aku sepit je . Tadi ikat. Alaa yg mcm ekor kuda tu. Haha then goyang goyang kepala haha best gilaaa :P \bongok/ Ada lah kot sejam kt sana. Then balik. Dri bustop tu balik rumah kena lalu rumah Elis . Farah ada kt situ then follow kiteorg balik rumah aku.

Kiteorg lepak dkt dapur. Goreng nugget dgn daging ayam hahaha. Lpar sgt kay time tu -,- Dah ah pagi makan roti dua keping je , lunch tk lunch pun. Ehh eh Farah yang goreng :P Kiteorg jadikan dia kuli batak hari nie ataupun kalau nk sedap dgr sikit, bibik. Mwahaha dia ikut je, spe suruh :P Yg lain lepak je kt meja makan dapur tu. Eh ha, Elis tk join kiteorg makan sbb dia balik awl :( Tkpa next time ye beby. Kalau dah lepak dgn Nida, Zaty, Farah nie memg tk riuh ah en dpur tu haha :D

Time nk balik tu Zaty g rembat semua komik jepun yg aku ada -,- Untung ada 14 je, kalau ada 30, tk ke dia rembat 30-30 tu? Elok sgt ah tu ty -,- Tkpa ah, komik-2 aku nie pun dah lama org tk pinjam ;') Yang Babe selagi ada novel dia tk baca, memg dia bawak balik. Yeee bertuah betul aku dpt mmbe-2 mcm nie kan D: Haha mmbe mmbe apa ada hal. Selagi korg nk pinjam, pinjam ah ye. Jgn nanti suami aku nk pinjam dah ah hoho ;'p Boyfriend boleh la lagi haha dah merepek kemana mana kbaikbai.

No comments:

Post a Comment