I'm A Dreamer


Sekarang ni kan, aku kuat gila berangan . Hesh tk boleh tk boleh -,- Semua novel punya pasal. Wallaweh, tk sbr gila nk 20++ Cepat lah masa, aku nk besar aku nk kahwin hahaha :P Haish kan best gilaaa kalau kita semua tahu jodoh kita yang dah tertulis tu kan? Tpi bila dah tau, mesti tk ramai suwet suwet dengan bf/gf dia skrg kan harhar :P And kalau dah tahu, tk ada lah facebookers desperate sgt -,-

Siapa single? Like sikit!
Aku single. Meh meh ngorat meh :P
Nk gf/bf sorang?

Heshh bosan bosan -,- Facebookers nowadays so desperate lah. Bosan betul mengadap newsfeed skrg ! -,- Lelaki kutuk perempuan, perempuan kutuk lelaki. Ckp pasal gf/bf blalala segala. Jelly? Ehh sikit pun tak hokay , puhlisss la \tangan ke dada mata menjuling ke atas/ And newsfeed jugak banyk pasal result PMR mingu dpn... \speechless fr awhile/ Haihh saya manyak takut mehh :( Haih guys, doakan aku k? Semoga result yg aku dpt tu tk mengecewakan family aku. Semoga result aku tu membolehkan aku masuk sciencestream tahun dpn. Amin. Makcik-2 semua dah ckp nk cll bila dpt result bagai, haihhh gementar takut menjadi satu :'(

Okay nie dah melalut smpi result pulak. Padahal nk cerita pasal angan-angan sebenarnya. Haih nti besar nk kerja besar, nk jawatan besar fuhh kalau boleh duit nk puluh-2 ribu masuk akaun setiap bulan. Duit banyak, nti semua no hal. Rumah sndiri boleh decorate sesuka hati. Nk banglo sebijik. Then nk beli kondo jugak. Kondo nie kadang-2 je dtg nk lpas tension ke hape en. Hahaha :P Suami pulak kalau boleh aku nk yg romantik gila bab. Bawak g candle light dinner tiap mingu. Eh over lettew tiap mingu, tiap bulan pun jadi la memandangkan kiteorg sama-sama busy kerja hahahaha :P

Aku nk laki yg always ad dgn aku even dia busy mcm mana pun bila aku tgah down. Yg pandai bahagikan masa untuk aku and kerja. Pandai buat suprise mengejut gila-gila punya terkejut. Honeymoon kalau boleh kt Paris and Korea. Fuhh gila bab punya berangan. Anak kalau boleh aku nk 2 je. Kembar ke apa ke en :P Suami aku tu aku nk dia jadi bapa yang penyayang. Tk garang tapi tegas. Then aku nk pegi holiday dgn family dkt pulau yg Edward & Bella pergi tu. OMG damn beautiful k dia punya pulau. Nk pegi sana nk pegi sana! :(

Haha berangan gila nak mampos aku nih -,- Jodoh semua di tangan tuhan. Semoga jodoh aku tu nanti yg boleh bimbing aku ke jalan-NYA. Yg setia, yg boleh lindungi aku dan sayang aku seikhlas hati. Hamboii result PMR tk klua lagi berangan dah sampai Italy -,- Hew hew ok baik stop sebelum lagi menggila kbai :*

No comments:

Post a Comment