It Will Rain

Cause there'll be no sunlightIf I lose you, babyThere'll be no clear skiesIf I lose you, baby

It Will Rain by Bruno Mars? Actually apa maksud lagu nie? Haha semua org aku tanya , semua org yg aku tanya jawab, aku je bangang bangang beku otak sgt tk boleh proses maksud dia and kaitan antara semua nie. Apa kejadahnya lah -,- Kenapa semua org minat lagu nie kenapa aku tk boleh nk minat-minat? Demn. Lantak ah, tk penting kan. Tkda makna pun and maksud lagu nie sebenarnya memg tk bermakna and tinggal apa apa kesan nye pun kann! Hahaha kbai.

Btw ada budak tu bagi kebenaran aku tulis pasal dia kt blog. Dia nie mengaku buncit dan tua. Haha act dia tua dua tahun je dri aku :P Dia nie gedik dan sangat mengada. Haha tpi tulah, dia mengaku buncet and tua je, dia tk ngaku dia gedik and mengada. Dia kuat makan. Perangai dia mengingatkan aku dkt someone :'] Okay Meewul Namie, done. Dah tulis pasal you dkt blog sila bangga dan bangga skrg. Haha bai ;p

No comments:

Post a Comment