Thanks For The Memories


First of all, happy birthday Irfan Azman. Thanks for eberiting okeng. Selalu teman aku pegi manamana bila aku ajk, slalu teman aku balik rumah, selalu dgr aku merepek, slalu hbis en kredit cll , hoho thanks :B Thanks to me to lah Pan wey siap edit gmbr acm ats nie special ntuk kau -,- Kbai. Btw padan muka kena buli haha nanges bagai best gila en jadi acai bawak barang kiteorg? :P Second of all, dlm 2,3,4 hari nie aku onl num lama aw. Ya ya 010 tu. Kawan-kawan, faham-2 la k bila korg cll 014 tu, yg jwb cll korg tu ckp 'sorry please try later'. Kenapa aku onl num lama? Nk make sure num lama still active. Fuuu, tknk jadi cm 017 dlu T.T Biar je mcm tu last last tk boleh guna, shet.

Tadi ite hang lol. Haha 4 orang je. Sorang laki sesat. Haha birthday boy sesat ;p Narul sepatutnya follow tpi last last minute dia ckp ayah dia tk kerja so kena jaga adik dia T.T Jyeah, sayang kau dik ;* Pfftt, aku mls nk cerita act. Ngantuk sesangat sangat nie sebenarnya T.T Btw nak tahu something tk? Hari nie first time hang balik awl gila babi . Percaya tak aku ckp pkul 5 dah ada dlm train and pkul 545 dah smpi Greenwood? Yg nk balik awl tu Nida, lagi ahh gila babi tk percaya kan? Hahahaha, okay smlm syamel sengal \adik Nida/ pegi kejar kucing kesayangan dia yg saya tk suka tuh :P So jahitan dkt kaki dia terkoyak balik ke mcm mana tah. Adeh makin parah. So Nida nie kan akk kesayangan, terlebih risau dkt adik tu dia nk balik awl. Nie pun kira untung dah dia still nk follow, kalau tk dia tknk sbb nk jaga Amel tu -,-

Aku tk beli apa sgt pun. Beg, komik wajib hoho ;P Farah hadiahkan aku baju :P Ipan bagi rantai sempena bday aku yg da lamaaaa sgt lepas -.- Dia suruh blas balik bgi dia t-shirt. Bungek, dan saya beli jugak. Alaa murah je :P Okay ah tu bday dia hri nie, wajar dia tuntut. Nie aku nie bday yg dah 2 buln lpas still tuntut, tk malu sungguh -____- Hari nie bnyk pulak jumpa cina -,- Apa lagi, kena bahan. Lagi lagi dgn Farah mungekk tuh! Bila dgr cina ckp, jpg dia suruh aku translate. Tepok tenok -,- Btw, esok ite nk pegi tgok Alvin & Chipmunks 3 dkt wwm dgn family. Hohohoho. #Semangat lebih -,- Be jelly okeng gais. Bye :P

Twinnie forevahh haha melapchu dot :*
Muka nk comel je baju oren tu -,- Haha bestie forevah :*
Me look so hitam -,- K bye, ilovemyself :*

No comments:

Post a Comment