New Screamo Partner


Hahahaha , tgok title. Ada rasa mcm nk bagi pelempang tak? Mwhehehe. Aku ada partner screamo baru. Zzzzz :P Jengjengjeng, he is Ameerul Nadzmin yaw! Hahahah, uweeyy dah lama tk da partner yg boleh bawak berbincang pasal band band setan nie. Serious :'| Kau ingat senang ke nk cri mmbe yg boleh bawak berbincang pasal benda-2 nie? Laki skrg semua hampeh la -,- Paling nk pun semua jiwang. Bosan you tahu tk bosan? Naseb aku dgn Namie sama. Partner screamo lama dia tinggal dia. Aku pum. Tapi namie lagi lama. Dari bulan 5. Hmmm pity you Meewul :'|

Tah macam mana boleh masuk bab nie. Memula Namie nie tension bagai, dia ckp nk layan screamo then tenenenene masuk ahh bab bab nie. Dri BMTH, masuk TDWP, then Alesana, masuk pulak MissMayI, pastu Asking , then Attack Attack! pastu Avenged, masuk Eyes Set, then BVB, Bullet For My Valentine then pegi band Malaysia pulak Naratu, pastu The Padangs then masuk pulak Massacree Conspiracy. Kebanyakannya mana fav aku, mesti fav dia jugak. Haha ni namanya chemistry yknow ;P Tapi ada jugak yg aku layan dia tk layan mcm band Cradle of Filth, A Day to Remember. Dia yg kenalkan band Malaysia, aku tk layan pun band Malaysia -.- Naratu tu je aku layan. Lain tk kenal pum hahah.

Layan dia ni smpi aku lupa nk kemas baju untuk camp esok -.- Nasib baik teringat kalau tak huhhhh! 630 dah kena ada kt surau, memg smpt nk kemas esok -.- Ni pum dah pkul 2 and still melayan mangkuk ayun tu, tah boleh ke tak nak bangun esok nie -,-'

No comments:

Post a Comment