Egomaniac?


Egomaniac. Yes I am. Why? Got problem w it? Tetetetett.... Yes, I got problem w it ): Erghhh k, i need to text someone. Hmmm yeahhh... To get my things back? But then, I just can't send that message -,-! Why? Out of cred? Out of battery? Noooooo lahhh! I'm ego yknow :( Mcm mana eh... Hmmm, aku rasa kalau aku text dia, dia akan gelak mcm org gila sbb aku text. Eish what the heck. Org ego punya pemikiran memg mcm nie ke? :(

Dia okay je cri aku sebelum nie. Aku tk pernah pun. Sbb ? Yes, ego. Tk mahu ditertawakan :) Padahal myb dia tk gelak pun kan kalau aku yg cri dlu kan? Aku... Tk pernah pun nk pujuk org even aku yg buat org tu marah, aku.. nk minta maaf? Senang sgt tpi dlm hati tk ikhlas. Aku nie... kalau nk txt org ke apa \org tk rpt/ pun susah even sebenarnya aku cri dorg ada sbb. Betul lah mama ckp, aku memg ego sgt :') Sgtsgt. Hati keras selupa batu tpi kalau nangis mau banjir blik.

Sebelum nie, org ckp aku ego aku tk ngaku. Betul. Ramai sgt dah ckp mcm tu. Tpi skrg... Yes, I have to admit it. I'm egomaniac :') And that is nooooo good :'| I'm sorry. I have to let my ego wins. There's nothing can change my ego ;) I can't do anything to change it -.- Heshhh kbye.
p/s ; Kawan-kawan, on num 010 tu myb sampai hari amik result :) Jgn lah text 014 tu lagi -.- Kalau aku on num tu balik, aku inform k.

No comments:

Post a Comment