Your Love is A Lie

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini harungi malam
Karna hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkap ku di dunia


Eeee bestnyaaaaaaa! Best gila kalau setiap kali kita rindu someone, then kita panggil nama dia, dia terus boleh dtg. Hahaha. Apa kau ingat kau tarzan ke? -.- Okay okay what.so.ever kay. Err last night 6/12, Allah je tahu mcm mana happy nya aku smlm :') Terima kasih Ya Allah . Walaupun kebahagiaan tu sementara waktu je. Sepatutnya benda yang happy happy cenggini aku cerita kt blog kan? Tapi yang nie... Hm, untuk kebaikan semua orang, biarlah rahsiaaa hoho :')

Yeee aku happy sgt k happy gila :D Even MAYBE semua benda yg buat aku hppy tu benda tipu -.- Kalau benda tu betul, err haha aww :') Kalau tipu, nehh it's okay. Jawab dgn Allah lah kay :D Tk percaya 100% pun. Ya ya, maybe takut ditipu hidup-2 lagi mcm dlu -.- Trauma? Fobia? HA HA HA, mungkin jugak. K lah aku sure korg tk paham sepatah hapak hahah bye :'D

No comments:

Post a Comment