AJL 26

Haicumm! Haha salam readers x) Bajet macam ada readers je aku nie mwehehe :p K skrg pkul 1240. Hari Isnin. Haaa apaa? apaa? Ye ye saya tk pergi sekolah saya mengaku ahakss. Actually Amir demam. Huh, then mama ckp 'takkan nk hntr rumah cik siti jugak demamdemam nie'. Haaa, terus ahh offer nk jaga Amir so saya tk pegi lah nie :b Hm kayy, sebenarnya tkda ah nk jaga sgt, ingat aku nie akk mithali ke apa ;O Hw bnyk tk siap :b And mls :b Kbye.

Tengok AJL smlm? Haha last year aku tk tgok. Tahun nie tengok sbb kebetulan buat hw kt bawah so tengok ah en. Dengan lappy depan mata sibuk tweet pasal satu satu lagu, tepi lappy ada hw haha nais. Hw aku hanya bergerak 10%, okay sgt nais. Lagi satu sbb aku tgk AJL sbb Beribu Sesalan ada. Mwhehe, saya sgt obses lagu tu dri dlu. Setiap kali naik moto dgn Elis & Farah, mesti nyanyi lagu tu hahaha. Jpg diorg pun ikut. K sgt nais. Seriously ok, lagu tu dia punya lirik sgt kena dgn saya . Phewww, tengok lah bukti betapa excitednya aku smlm ;


Haaaaa, excited en? HAHA aku dah ckp dah. Bnyk lagi senanye tpi mls nk screen capture dah haha. And lagu nie dpt 2nd place pulak. Mau tak menjerit aku dpn tv tu ahakss :p Time diorg nyanyi tuuu phewww gila la weh gila lahhhh! Meremang sialll. Seriously. Ish ish, jelly gila dgn Shila Amzah, dah ahhh lawa suara sedap lagi. Time shila tarik ah lagi meremang bulu roma aku haha. Okay dah enuff enuff. Tapi tak sangka kan Hafiz yang semalam perform dgn T-shirt and Track dgn kaki ayam je boleh dpt 2 award. Seriously cool gilaaa. Yg lain baju dah liplapliplap beribu tempah pun tk menang. Tgok Hafiz cool ajeeee.

Hahaha k dah stop psal AJL. Ada bnyk benda aku nk cerita sebenarnya tpi malas nak aibkan org. Yelah aku dah kena truk dgn dia tpi mls je nk blas balik. Hahah, dri dlu aku sabaa je. Just nk cakap kt sini 'What goes around, comes around'. Bukan nk cakap Karma, tk boleh do nk percaya karma , nti syirik. Semuaya Qada' dan Qadar Allah. Aku mengaku dlu aku percaya karma tpi skrg tk lagi. Kita sbg hambaNya kena terima seadanya :) Bukan nk bajet baik tpi yeah kena ingt jugak, apa yg kita dah buat kt org, tk mustahil suatu hari nati kita kena balik kan ^^' So bila dah kena bala tu , jgn asyik nak salahkan orang. Pk dlu kita pernah tak buat orang mcm tu dlu? Yeah ini paragraph sangat khas untuk awk kak ^^ Tk aibkan awk kan? Hanya beri peringatan yg tk seberapa sajoii >;) Jgn asyik tuding jari kat org k? Byee.

No comments:

Post a Comment