Whisper


Assalamualaikum. Hello Hai Hui Hoi Woi and etc.

Nak tanya sikit heh. Kenapa mulut dak dak fb nie celupar sangat ah? Suka andaikan sendiri kiamat tak lama lagi lah apaa lah -,- Weh takda siapa pun tahu kiamat tu bila ok? Allah je tahu. Korg nie terpengaruh sgt dgn cerita 2012 tu kenapa? Korg buat status centu siap suruh org taubat apa bagai, sampai diri sendiri pun tk betul status maki apa semua. Diri sendiri taubat dlu lah kak sebelum nk suruh org :')

K. Tadi masuk masuk sekolah je ada pengumuman. Ohkay, aku kena panggil pegi pejabat. Haha hello? Saya tak main lah bilik disiplin ni k saya budk baik. Lol. Dah hagak dah. Turun akaun. Esok. Lalala tak happy pun, biasa je. Tpi sayang pulak weh nk tingal 4C. Since form 2 duk klas C, skrg turun E... Kalau lah C tu kelas akaun...Kalaulah...Kalaulah...Ok stop berkalau. K nie nk cerita. Hrinie saya puasa. Ye puasa ganti. Saja nk ganti awl. Nanti time nk dkt dkt bulan puasa, boleh menikmati makanan kt sekolah sepuasnya sedangkan kwn kwn semua menahan perut sbb puasa hahahah *evil laugh*

Time physics kan kan!! Haha kelakar je -.- Time tu Ezzah bwak keluar chewing gum dia. Then aku mintk ah kat Ezzah. Sbb physics ngantuk enn. Ok leklu tk makan lagi. Jpg bila dah ngantuk tu baru aku makan. Kunyah dgn enaknyaa en -.- Jpg tetiba Ainul ckp 'Dinie, lapar ahh'. Then aku nk jwb 'Tak pk aku pulak, tak makan dari....' terbehenti disitu dan baru teringat aku puasa tapi asl mulut aku tengah mengunyah? HAHAHAHA , then aku sambung 'Eh Nul, aku puasa en?!' . Pstu Ainul suruh cptcpt buang. Haha dgn pantasnya aku keluar kelas then buang and kumur. Nasib dkt makmal tu ada tmpt cuci tangan en.

Gelabah gila tktahu puasa batal ke tak. Semua org aku tanya. Haha ramai ckp tak batal sbb terlupa betul betul en. Tah aku confuse gila sampai g tanya ckgu. Tk puas hti jugak. Balik tu mang ragu-2 gila. Farah tenok suruh bukk -.- Balik sampai rumah terus cll mama. Mama ckp jangan bukk sbb tak batal. Lagipun time tu dah pkul 2. Ye memg balik lmbt hrinie. Cb doh. Bapak lebam harini. Start awl awl lg aku tk focus lgsg dlm kelas. Time Bi jee sbb Bi memg best since f1 kay :') Dpt ckgu Bi semua gempak gempak pulak. K time chemist. Lagilah. Experiment. Aptb. Aku mcm kaku gila. Nk rekod tk reti, nk baca suhu tk reti. Ya Allah, aku pernah k buat semua nie?! Tpi tktau asl kaku gila -..- Sampai Aisah salahkan aku hoho sorry :/ Time math lgilah, fokus cemana pun tk masuk. Dah la habis 150 tdi -.- DEM.

Petg tadi saya jumpa Narul. Lalala, dia ckp dia takda kredit. Lalala, sokay. Dia tegur pun saya dah happy. Hahaha. Tangan dah bermuscle bhaii :'O Baru nk dkt dua minggu tk jumpa. Muka tk hitam hitam padahal hari hari sukan. Haha badminton kalah dengan cina dia ckp. Kau bukan geng diorg ke rul? Hahahar.

No comments:

Post a Comment