Up All Night


Sekali aku benci mang aku benci :) Slagi aku dah tak sayang dah, memg susah aku nk sayang balik :) Jgn buat aku tk sayang kau okay? Selagi aku boleh sabar dgn kau, aku sabar . Apaa sial kau buat mcm nie, apa motif sial? Hesh, sekali aku dah hentak pale kau, baru kau ingat -,-

Okay out of topic, lalala~ Hai. Smlm , Rabu, aku tk pergi sekolah lagi. Nais isn't? I know right~ Bangun pkul 7. Ahaha lewat ah tu :p Japg diorg marah, ckp pukul 7 tu awl lagi... K. Mang ah. Mcm tktahu pulak pangai malas aku nih en en -.- Okay then sambung tidur smpi pkul 12. Bangun bangun mandi terus bla pegi sch. Nk pulang bku SC Stream ni haa :p Bila dak dak dah keluar 110 tu en, haha kelakar doh. Semua stok tanya 'DINIE, KAU PINDAH MANA DO?'. Aduh yg tk rpt pun tanya, so caring lew korg ;p Dah pegi bilik Boss tukar buku apa bagai, lepak kantin jap. Then Irfan tetiba nk tengok Adik Omey aku. Ahaha pegi blok F. Suruh Farah panggilkan. Sbb Farah pakai krs full. Adik Omey aku krs sama cam aku k, be jelly. Lalala. Haha cuak je Alip, dia cerita balik kt fb dia ckp ingatkan kena panggil sbb tk pernah dtg perjumpaan krs hahaha adeh kelakar je :p Haa Ipan, told ya my Adik Omey so kiut miut acam akk omey dia en en~ Hahahar :p K dah tu lepak kantin balik dgn Irfan & Amin. Jumpa Surya, Anis & Eisya. Lulz, diorg salam waaa lah der. Rasa macam dah besar sgt je aku haha :p Kbai. Then lepak rumah Nida sampai pkul 4. Then balik rumah. Nida follow. Pegi Giant, mama nk beli barang. Nida jadi bibik tolong tolak trolley ahhaha. Pegi Pustaka Rakyat, pegi pasar malam k habis~

Hari nie. Tadi. Khamis. Kelas baru~ Hi prinsip akaun, hi perdagangan. Bye fizik, bye bio , bye kimia :') Sobs, so sedih. Haha bapak malu sial masuk kelas. Duh, biasa lah tu en. Tempat wa belakang sekali der -.-t Acano ah nk fokus nie. Aku susah sikit kalau nk fokus kalau duk blkg nie ahaha. Kelas kt 3C tahun lpas :') Ya Allah, duk je dlm kelas tu mcm mcm memori terimbas doh. Rindu 3C wehh! :( Rindu gila f3, hm. Rindu time lepak dgn dia dlm kelas. Time lepak dgn Aminajim. Time buat presentation kt dpn kelas...Rindu usha org main basket dgn babe. Rindu tidur dgn babe dlm kelas. Hahaha! Rindu usha dia dkt dewan pibg. Wahh, gilaaa rindu wa cakap lu. Duh, dah boleh diam dah kot. Hahah. Okay, prinsip akaun not so bad. Boleh faham drpd bio kimia semua, aku tk paham satu hapak. Lol. Otak lembab , nk buat acano enn :( Aku tk pandai cm korg, ceh :p Time sc, waktu last. Gila boringg~ Main Sos je dgn Nida. Cikgu pulak asyik usha kt belakang duh -.- Apa tah cikgu ajar, aku tk dgr ahah sorry~ K balik. Cari adik omey tk jumpa. Leklek dah naik kelas. Duh, dik. Kau nie kang akk lepuk apa tak pat -.- Then jumpa Dkna Narul. Sembang jap then balik. Haha babi , kena perli dgn Narul. Dem. Untung ah baca entry N tu, mesti gelak gelak en Narul? Haha shit.

No comments:

Post a Comment